Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek Menü

Játékok nyaralásra

Társasjátékok nyaralásra >>

Nem vittél magaddal társasjátékot nyaralásra? Mit lehet mégis játszani? Összegyűjtöttünk pár ötletet:

1. Játszatok Activity-t!

Írjátok fel papírra a következő szavakat. Persze a szavak változhatnak, ha kisebbekkel játsszuk a játékot, akkor válasszuk a könnyebbeket.

Tűzifa

Ködlámpa

Faág

Éjjeliszekrény

Gondolatolvasás

Kenyérpirító

Családfa

Kutatócsoport

Rakott krumpli

Befőttesüveg

Villámcsapás

Elnökválasztás

További Activity szavakat itt találsz >>

Kisebbeknek:

iskolatáska

okostojás

tyúkszem

öleb

mazsola

kacsalábon forgó kastély

esti mese

mesehősök (Okoska, Csipkerózsika, Spongyabob)

Játszatunk csak mutogatással, vagy akár különböző kategóriák is lehetnek, mint az Activity társasjátékban. A különböző kategóriákat jelölhetjük különböző színekkel is. Pl.: rajz- kék, mutogatás -piros, és így tovább. Pontok nélkül is nagyon izgalmas játék.


2. Játsszatok Felelsz vagy mersz?-t!

Biztosan ismeritek a klasszikus Felelsz vagy mersz játékot, ezt akár játszhatjuk a gyerekekkel is, imádni fogják. Szülinapi bulin, táborban, osztály kiránduláson is jó móka.

Felelsz kérdések:

1.Mi a legjobb barátod vagy a testvéred legrosszabb tulajdäonsága?

2.Meséld el, mit írnál egy szerelmes levélben!

3.Mitől félsz leginkább?

Mersz kihívások:

1. Próbálj ki furcsa ételkombinációkat. Pl. ketchup és gyümölcs, csoki és zöldség

2.A tőled balra ülőnek puszild meg a kezét

3.A tőled balra ülő embernek kell holnap reggel valamilyen ruhadarabjában reggelizni menned

4.Csinálj tükör nélkül sminket!

5. Ugrálj egy lábon és énekeld végig a kedvenc számod, ha leteszed a lábad akkor kezdd elölről! 

6. Egyél meg egy citromkarikát!

7. Jelenj meg valahol kifordított ruhában!

8. Fogj meg egy bogarat! 

9.Beszélj jégkockával a szádban!

10. Mondj el egy vicces történetet nevetés nélkül!

11. Meséld egy jó élményedet, úgy mintha rossz lett volna.

3. Játszatok Perudo-t!

Ha vittetek francia kártyát, dobókockákat azzal is játszható, vagy írjátok rá üres lapokra a következő számokat: 

Két 1-es, két 2-es, két 3-as, két 4-es, két 5-ös és két 6-os.

Ha francia kártyával játsszuk a következőkre van szükség: két ász, két 2-es, két 3-as, két 4-es, két 5-ös és két 6-os.

A kezdő játékos húz két kártyát, vagy dob két kockával. Megnézi, amit kapott. A két számból kétjegyű számot csinál, úgy, hogy a nagyobb kerüljön előre. Pl. 1-est és 6-ost húz, akkor 61-et mond a következő játékosnak.

A játék lényege, hogy az előző játékost felüllicitáld, tehát nagyobb számot mondj, mint az előző.  Vagy ha ez nem sikerül, hazudhatod is, hogy nagyobbat húztál. A cél, hogy az előző játékos elhiggye.

Játszhatjuk a játékot életekkel, mondjuk 5 élettel, ezt jelölhetjük gyufaszálakkal. Mindenkinek van 5 gyufája a játék elején.

Ha a második játékos egy 4-est és egy 5-öst húz, akkor nem tud nagyobbat mondani, mint az első, viszont hazudik, azt mondja 62-őt húzott.

Ezt az első játékos vagy elhiszi, és a játék folytatódik, vagy azt mondja, nem hiszi, és ilyenkor meg kell mutatni a kártyákat.

Az első játékos nem hiszi el, igaza is van, így a második játékos veszít, elveszti egy életét.

A játék addig folytatódik, míg egy játékos marad játékban, ő az első forduló győztese.

Összefoglalva:

Egyre nagyobbat kell húzni. Ha nem húzol nagyobbat, tégy úgy, mintha. Ha valóban nagyobbat húztál, akkor viszont tégy úgy, mintha csak hazudnál, erre a következő kételkedni kezd, azt mondja, hazudsz, mire te megmutatod, amit bemondtál, a másik meg elvesztett egy életet.

A bonyodalom:

A játék nem ennyire egyszerű, ugyanis a dupla húzások, 1-1, 2-2, 3-3 stb. többet érnek, mint a vegyes kombinációk.

A 22 nagyobb, mint a 11, de a 11 pl. nagyobb a 65-nél.

Tehát az értékerősség a következő: előbb a nem dupla számkombinációk, majd a duplák. De van egy szuperhúzás is, ami a dupláknál is nagyobb. Ez a 21. Szóval a 21 nagyobb a 66-nál is. A 66 alatt az 55, alatta a 44, 33, 22, 11 majd a 65 van.

A játékot még izgalmasabbá teheti az alkudozás. Ha a játékosok belemennek, lehet alkudozni. Ezt így képzeljük el:

B: Na mennyit húztál?

A: Ötvennégyet.

B: Ó, na. Nem alkudozhatunk egy kicsit?

A: Rendben, legyen 51.

B: Ó, ne már, legyen inkább 43.

És így tovább. Ha a résztvevők elfogadják, akkor lehet alkudozni, a lényeg mindössze annyi, hogy nem lehet jobban lealkudni, mint az előzőleg beállított tét. Ha A előtt a tét például 43 volt, B legfeljebb 54-re alkudhatja le.

4. Rajzolós játék

Így játsszátok: mindenki kap egy papírt, aminek a tetejére felír egy összetett mondatot. A papírt a mellette ülőnek adja, aki a mondatot elolvassa, behajtja a lapot, úgy, hogy a mondat ne látszódjon, majd legjobb tudása szerint lerajzolja, mi volt odaírva.

Ez után a rajzot megint tovább adja. A következő körben a rajz lehajtása után le kell írni, mi lehetett a rajzon, és így tovább. Egy teljes kör után, kibontva a lapokat, hatalmasakat lehet nevetni, hogy mit tett a csapat az eredeti feladvánnyal.

5. Ki vagyok én?

Készítsünk elő papír cetliket, a legjobb ehhez a játékhoz a post-it, amit tudunk ragasztani. Mindenki írjon a cetlire egy személyt, legyen az kitalált vagy élő, majd adja oda a mellette ülőnek. Fontos! Aki kapja, ne nézze meg!

Ragasszátok fel a cetliket a homlokotokra. Az a feladat, hogy kitaláld ki vagy te, ki van a cetlin. Ehhez eldöntendő kérdéseket tudsz feltenni a társaidtól. Körbe haladtok, kérdezz bármit, a lényeg, hogy a válasz rá csak igen vagy nem lehet. Pl. Magyar vagyok? Nő vagyok? Élő személy vagyok? Addig kérdezhetsz, míg a válasz igen, ha a válasz nem, a következő játékos következik. Az nyer, aki leghamarabb kitalálja ki ő.

Játékok utazáshoz >>

Tartalomhoz tartozó címkék: Cikkek