Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Kategóriák

Reklamáció és Elállás

REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN

Hibás termék esetén, kérjük töltse ki a lenti űrlapot. Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük csomagolja be a hibás játékot és futárral küldjük a cserét. Ha nem kér cserét, akkor futárt küldünk a rossz termékért és a termék árát visszafizetjük. Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben mi álljuk, Önnek nem kerül pénzbe a hibás játék visszaküldése vagy cseréje.

ELÁLLÁS

Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni vállalkozóhoz. Elállási szándékát jelezheti a +36 20 4337841 vagy a +36 20 2394780 ügyfélszolgálati telefonszámokon vagy az alábbi lehetőségei vannak nyilatkozata eljuttatására: személyesen vagy postai úton (Okosjáték Bolt 1163 Budapest, Veres Péter út 99.), kitöltheti a Webáruház Reklamáció/Elállás űrlapját, nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül elektronikus úton az info@okosjatek.hu email címre küldött levélben, vagy felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is.

Az elállással kapcsolatos tudnivalókról az Űrlap végén részletes tájékoztatást talál ill. az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az ÁSZF 4. pontja tartalmazza. https://www.okosjatek.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek

Kérjük, töltse ki az űrlapot!

Köszönjük, hogy kitöltötte az űrlapot.
Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Tudnivalók elállás esetén

Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszajuttatni.

A termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli.

A termék visszajuttatására több lehetőség közül választhat a vevő.

  • A megrendelővel egyeztetve futárt küldünk a nem kívánt termékért. Ahogy a termék visszaérkezik hozzánk és meggyőződtünk annak sérülésmentes állapotáról, a termékért kifizetett összeget csökkentve a visszáru szállítási költségével haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási Nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetjük. A visszáru szállítási költsége 990,-Ft. Visszautalás kérése esetén ne felejtse el kitölteni az Elállási Nyilatkozat bankszámlaszámra vonatkozó rovatát.
  • Visszaviheti személyesen az Okosjáték Játékboltba (1163 Budapest, Veres Péter út 99.), ahol a sérülésmentes termék visszavétele után visszakapja a vételárat vagy értékegyeztetéssel kicserélheti egy másik játékra.
  • Visszaküldheti postai úton az Okosjáték Webáruház 1165 Budapest, Margit u. 114. 44-es épület 8-as raktár címre. Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.
  • Amennyiben a termék sérülésmentes, a termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási Nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetjük. Visszautalás kérése esetén ne felejtse el kitölteni az Elállási Nyilatkozat bankszámlaszámra vonatkozó rovatát.
  • amennyiben másik termékre szeretné cserélni, cserecsomagként küldjük ki a kiválasztott új terméket. Ebben az esetben a szállítási költség az alapdíj kétszerese, azaz 1.980,-Ft.
  • Ha a csere a vevő részére visszatérítendő összeget eredményez, a szállítási költség levonása után fennmaradó különbözetet utaljuk vissza az Elállási Nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra, miután a termék visszaérkezik hozzánk és meggyőződtünk a termék sérülésmentes állapotáról.
  • Ha a termékek közti árkülönbözet alapján vevőnek jelentkezik még fizetési kötelezettsége, akkor a szállítási költséggel növelt összeget a cserecsomag átvételekor kell kifizetnie a futárnak. A cseretermék átvételével egy időben kell a vevőnek átadnia a visszaküldendő terméket a futárnak.

Amennyiben a terméket kinyitotta, kipróbálta, meg kell vizsgálnunk, hogy nem sérült-e, értékcsökkenés történt-e? A termék értékcsökkenéséért Önnek kell vállalni a felelősséget, pl. ha használat során kopott, törött, stb. Ebben az esetben a teljes árat nem tudjuk visszafizetni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.