Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek

Reklamáció és Elállás

REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN

Hibás termék esetén, kérjük töltse ki a lenti űrlapot. Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük csomagolja be a hibás játékot és futárral küldjük a cserét. Ha nem kér cserét, akkor futárt küldünk a rossz termékért és a termék árát visszafizetjük. Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben mi álljuk, Önnek nem kerül pénzbe a hibás játék visszaküldése vagy cseréje.

ELÁLLÁS

Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

Ha elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni vállalkozóhoz. Elállási szándékát jelezheti a +36 20 4337841 vagy a +36 20 2394780 ügyfélszolgálati telefonszámokon vagy az alábbi lehetőségei vannak nyilatkozata eljuttatására: személyesen vagy postai úton (Okosjáték Bolt 1163 Budapest, Veres Péter út 99.), kitöltheti a Webáruház Reklamáció/Elállás űrlapját, nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül elektronikus úton az info@okosjatek.hu email címre küldött levélben, vagy felhasználhatja a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is. Nyilatkozat minta letölthető innen is.

Az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az ÁSZF 7. pontja tartalmazza. Ekupon ÁSZF

Kérjük, töltse ki az űrlapot!

Köszönjük, hogy kitöltötte az űrlapot.
Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.