Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek Menü

Reklamáció és Elállás

REKLAMÁCIÓ HIBÁS TERMÉK ESETÉN

Hibás termék esetén, kérjük töltse ki a lenti űrlapot. Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a termék cseréjét kéri, kérjük csomagolja be a hibás játékot és futárral küldjük a cserét. Ha nem kér cserét, akkor futárt küldünk a rossz termékért és a termék árát visszafizetjük. Hibás termék esetén a szállítási költséget mindkét esetben mi álljuk, Önnek nem kerül pénzbe a hibás játék visszaküldése vagy cseréje.

ELÁLLÁS

Megrendelő a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ha megrendelő elállási jogával élni kíván, köteles elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni vállalkozóhoz.

Elállási szándékát jelezheti a +36 20 4337841 vagy a +36 20 2394780 ügyfélszolgálati telefonszámokon vagy töltse ki a lenti Reklamáció/Elállás űrlapot vagy nyilatkozatát megteheti formakényszer nélkül is elektronikus úton az info@okosjatek.hu email címre küldött levélben.

Az elállással kapcsolatos tudnivalókról az Űrlap végén részletes tájékoztatást talál ill. az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket az ÁSZF 4. pontja tartalmazza. https://www.okosjatek.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek

Kérjük, töltse ki az űrlapot!

Köszönjük, hogy kitöltötte az űrlapot.
Munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Tudnivalók elállás esetén

Elállás esetén a Vásárló köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszajuttatni.

A termék visszajuttatásának költsége a Vevőt terheli.

A termék visszajuttatására több lehetőség közül választhat a vevő.

  • A megrendelővel egyeztetve futárt küldünk a nem kívánt termékért. Ahogy a termék visszaérkezik hozzánk és meggyőződtünk annak sérülésmentes állapotáról, a termékért kifizetett összeget csökkentve a visszáru szállítási költségével haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási Nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetjük. A visszáru szállítási költsége 990,-Ft. Visszautalás kérése esetén ne felejtse el kitölteni az Elállási Nyilatkozat bankszámlaszámra vonatkozó rovatát.
  • Visszaviheti személyesen az Okosjáték Játékboltba (1163 Budapest, Veres Péter út 99.), ahol a sérülésmentes termék visszavétele után visszakapja a vételárat vagy értékegyeztetéssel kicserélheti egy másik játékra.
  • Visszaküldheti postai úton az Okosjáték Webáruház 1165 Budapest, Margit u. 114. 44-es épület 8-as raktár címre. Utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni.
  • Amennyiben a termék sérülésmentes, a termék árát haladéktalanul, de legkésőbb az Elállási Nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetjük. Visszautalás kérése esetén ne felejtse el kitölteni az Elállási Nyilatkozat bankszámlaszámra vonatkozó rovatát.
  • amennyiben másik termékre szeretné cserélni, cserecsomagként küldjük ki a kiválasztott új terméket. Ebben az esetben a szállítási költség az alapdíj kétszerese, azaz 1.980,-Ft.
  • Ha a csere a vevő részére visszatérítendő összeget eredményez, a szállítási költség levonása után fennmaradó különbözetet utaljuk vissza az Elállási Nyilatkozatban megadott bankszámlaszámra, miután a termék visszaérkezik hozzánk és meggyőződtünk a termék sérülésmentes állapotáról.
  • Ha a termékek közti árkülönbözet alapján vevőnek jelentkezik még fizetési kötelezettsége, akkor a szállítási költséggel növelt összeget a cserecsomag átvételekor kell kifizetnie a futárnak. A cseretermék átvételével egy időben kell a vevőnek átadnia a visszaküldendő terméket a futárnak.

Amennyiben a terméket kinyitotta, kipróbálta, meg kell vizsgálnunk, hogy nem sérült-e, értékcsökkenés történt-e? A termék értékcsökkenéséért Önnek kell vállalni a felelősséget, pl. ha használat során kopott, törött, stb. Ebben az esetben a teljes árat nem tudjuk visszafizetni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.