Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek Menü

Vásárlási információk

Vállalkozás adatai:

 Vállalkozó cégszerű elnevezése:  Ekupon Kft.
 Vállalkozás székhelye:  1163 Budapest, Katóka u. 17.
 Adószám:  14928930-2-42
 Statisztikai számjel:  14928930-4791-113-01
 Cégjegyzékszám:  Cgj. 01-09-926476, Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
 Játékbolt címe:  1163 Budapest, Veres Péter út 99.
 Ügyfélszolgálat telefonszáma: Webáruház: +36 20 4337841, +36 20 2394780   *    Játékbolt: +36 20 2633836, +36 20 5142324, +36 1 6047219
 Email: info@okosjatek.hu * sales@okosjatek.hu * bolt@okosjatek.hu

 

Átvételi és fizetési lehetőségek, szállítási díjak

1. Személyes átvétel

Lehetőség van a megrendelt termék(ek) személyes átvételére Játékboltunkban (Okosjáték Játékbolt 1163 Budapest, Veres Péter út 99.). Személyes átvétel esetén értesítést küldünk, amikortól a termék átvehető. Kérjük, hogy a játékokat az értesítéstől számított 3 munkanapon belül legyen szíves átvenni. (Amennyiben ezen idő alatt nem tudja átvenni, de rendelését továbbra is fenntartja, kérjük jelezze a Játékbolt ügyfélszolgálatának a bolt@okosjatek.hu email címen vagy a 06 20 2633836 telefonszámon).

Nyitvatartási idő: H-P 10:00-18:00, Szombat 10:00-13:00, Vasárnap zárva

Játékboltunk Húsvétkor nagypéntek és húsvét hétfő között, év végén december 24. és január 1. között, valamint a hivatalos munkaszüneti napokon (március 15., pünkösd hétfő, augusztus 20., október 23. és november 1.) ZÁRVA van.

Fizetési módok személyes átvétel esetén: Játékboltunkban készpénzzel és bankkártyával is fizethet.

Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség

2. Házhoz szállítás futárszolgálattal (DPD, GLS)

A megrendelt termékek házhoz szállítását a DPD vagy a GLS futárszolgálat végzi.

Amennyiben a termék aktuálisan készleten van és a megrendelés munkanapon 13 óráig beérkezik hozzánk, úgy még aznap átadjuk a csomagot kiszállításra a futárszolgálatnak. Várható szállítási idő 1-2 munkanap. A szállítás pontos napjáról és időpontjáról a futárszolgálat email-ben értesíti a vevőt, ezért kérjük ellenőrizze email címét.

Húsvétkor (nagypéntek és húsvét hétfő között), év végén december 24. és január 1. között, a hivatalos munkaszüneti napokon (március 15., pünkösd hétfő, augusztus 20., október 23., november 1.), valamint hétvégeken a csomagküldés és a telefonos ügyfélszolgálat is szünetel. Ünnepnapokon illetve hétvégeken érkezett megrendelések a munkaszüneti napo(ka)t követő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Fizetési módok házhoz szállítás esetén: online bankkártyás fizetés, előre utalás, utánvétes fizetés. Utánvét esetén az utánvét összegét készpénzzel és bankkártyával is kifizetheti a futárnak.

Házhoz szállítás díja:

 25.000,-Ft felett ingyenes
 10.000 - 24.999,-Ft  között 990,-Ft
 10.000,-Ft alatt 1.190,-Ft

GLS Futárszolgálat elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 802 0265, +36 20 890 0660
Munkanapokon 7:00-20:00
E-mail címe: info@gls-hungary.com

DPD Futárszolgálat elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 1 501 6200
H-P 8:00-18:00
E-mail címe: dpd@dpd.hu

Magyarországon kívüli szállítási címre nem áll módunkban csomagot küldeni. Amennyiben mégis szeretne tőlünk rendelni, kérje csomagját egy határhoz közeli Pick Pack Pontra. Pick Pack Átvevőpontok

3. Pick Pack Ponton történő átvétel

Lehetőség van a csomagokat Pick Pack Pontra kérni. Amennyiben a termék aktuálisan készleten van és a megrendelés munkanapon 13 óráig beérkezik hozzánk, úgy még aznap átadjuk a csomagot kiszállításra. Várható szállítási idő budapesti Pick Pack Pont esetén 1-2 munkanap, vidékinél 2-3 munkanap. Az átvételi hely értesíti a vevőt, amikor a csomagja megérkezik a kiválasztott Pick Pack Pontra. A csomag átvételére 7 munkanap áll rendelkezésre. Amennyiben a megadott határidőig nem tudja a csomagot átvenni, kérésre lehetőség van az átvételi határidő meghosszabbítására. Az átvételi határidő meghosszabbítását a Pick Pack ügyfélszolgálatánál lehet kérni. Pick Pack Ügyfélszolgálat

Húsvétkor (nagypéntek és húsvét hétfő között), év végén december 24. és január 1. között, a hivatalos munkaszüneti napokon (március 15., pünkösd hétfő, augusztus 20., október 23., november 1.), valamint hétvégeken a csomagküldés és a telefonos ügyfélszolgálat is szünetel. Ünnepnapokon illetve hétvégeken érkezett megrendelések a munkaszüneti napo(ka)t követő első munkanapon kerülnek feldolgozásra.

Fizetési módok Pick Pack Pontra kért csomagnál: online bankkártyás fizetés, előre utalás, utánvétes fizetés. Utánvét esetén az utánvét összegét készpénzzel és bankkártyával is kifizetheti az átvételi ponton.

Pick Pack Pontra történő szállítás díja:

 25.000,-Ft felett ingyenes
 25.000,-Ft alatt 990,-Ft

Pick Pack Átvevőpontok listája

Magyarországon kívüli szállítási címre nem áll módunkban csomagot küldeni. Amennyiben mégis szeretne tőlünk rendelni, nézze meg a határhoz közeli Pick Pack Pontokat, ahol csomagját átveheti.

PickPackPont ügyfélszolgálat elérhetőségei:
Telefonszáma: +36 1 881 2616
H-P 7:00-20:00
E-mail címe: pickpackpont@sprinter.hu

Amennyiben a termék nincs raktáron, haladéktalanul egyeztetünk a megrendelővel a várható szállítási időről.

Vásárlás menete

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a játékáruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak részletes leírását, ismertetőjét. A vásárló vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálhatóak a vásárlás során kosárba helyezett termékek, valamint a számla végösszege és a szállítási költsége. A vásárlónak lehetősége van leellenőrizni a rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyek igény szerint módosíthatóak, javíthatóak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A vásárlónak lehetősége van a rendelés elküldése előtt bármikor meggondolnia magát, a vásárlás folyamatát be nem fejezni, minden következmény nélkül elállni a vásárlástól.

Árak:

A Játék webáruház árai a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a termékek mellett találhatóak. Az árak forintban értendő bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban felhívjuk a figyelmet, hogy ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költségek a vásárlási folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálhatóak. Arra az esetre, amikor a webáruházban valamilyen számítástechnikai hiba vagy műszaki probléma lép fel, a vállalkozó fenntartja magának a jogot a korrekcióra, mind a termékekre, mind az árakra vonatkozóan. A vállalkozó vállalja, hogy ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vásárlót a bekövetkezett problémáról, a rossz, téves tényről, körülményről és a helyesbítéséről. A vásárló a tájékoztatást követően ismételten megerősítheti a megrendelését, vagy elállhat a megrendeléstől, vásárlástól.

A vásárló a kosárban elhelyezett termék mennyiségének, árának és a számla végösszegének áttekintése, ismételt ellenőrzése után dönthet úgy, hogy a terméket meg szeretné vásárolni. A vásárlónak a határozott, végleges döntés után ebben az esetben  a "Pénztár" gombra kell kattintani. A vállalkozó ezúton is tájékoztatja a vásárlót, hogy a vásárlás fizetési kötelezettséget von maga után.  

Vásárlás regisztrációval vagy anélkül

Az Okosjáték játék webáruház üzemeltetője (vállalkozó)  többféle vásárlási lehetőséget biztosít. Lehetőség van regisztrációval  és regisztráció nélküli vásárlásra. Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, a Kosár megtekintése / Pénztár gomb megnyomása után a "Vásárlás regisztráció nélkül" lehetőséget kell választani!

Regisztráció előnyei: 1. Következő vásárlásnál nem kell minden adatát ismét megadni. 2. Megtekintheti korábbi rendeléseit.

Amennyiben a vásárló korábban már vásárolt a webáruházban, úgy beírja a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Amennyiben a vásárló új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor megadja a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket az informatikai rendszer megjegyez, és azt a legközelebbi vásárlás során fel tudja használni, illetve a későbbi vásárláskor már csak a bejelentkezés szükséges, adatmegadás nem. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a számlázási és szállítási cím megadása szükséges a vásárló részéről.

Az adatok megadása után lehetőség van a vásárlónak megfelelő szállítási mód kiválasztására. Az alábbiak közül választhat:

1. Személyes átvétel Játékboltunkban
2. Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal vagy Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal
3. Pick Pack Pontra történő kézbesítés

A szállítási mód kiválasztása után a vevőnek lehetősége van kiválasztani az adott szállítási módhoz tartozó fizetési lehetőségek közül a számára legmegfelelőbbet.

Választható fizetési módok házhoz szállítás vagy PickPackPontra kért csomagok esetén

  • Utánvét - Megrendelésének végösszegét kiegyenlítheti házhoz szállítás esetén a futárnak fizetve vagy a kiválasztott PickPackPont átvételi helyen. Házhoz szállítás esetén lehetősége van készpénzes vagy bankkártyás fizetésre. PickPackPonton történő átvétel esetén amennyiben bankkártyával szeretne fizetni, nézze meg, hogy az adott átvételi helyen elérhető-e a bankkártyás fizetési lehetőség. Átvevő pont kereső
  • Online bankkártyás fizetés - Megrendelésének végösszegét kiegyenlítheti online bankkártyás fizetéssel. A megrendelés véglegesítése után átirányításra kerül a bank oldalára, ahol kártyaadatai megadása után bankkártyájával kifizetheti a megrendelés végösszegét.
  • Előre utalás - Megrendelés végösszegének átutalása Díjbekérő vagy rendelés visszaigazolás alapján. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, úgy a megrendelés végösszegét átutalhatja az általunk küldött visszaigazolásban szereplő bankszámlaszámra vagy a megrendelt játékokról kérhet Díjbekérőt, melyet a megadott email címre küldünk el. Fontos! A megrendelés végösszegének bankszámlánkra történő beérkezése után küldjük a megrendelt termékeket a számlával együtt.  Ha Díjbekérőt kér, kérjük jelezze a megrendelés leadásakor a Megjegyzés rovatban.
  • Előre utalás 2. - Megrendelés végösszegének átutalása postai úton megküldött számla alapján. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, úgy a megrendelt játékokról átutalásos számlát állítunk ki, melyet aláírva, lepecsételve, postai úton juttatunk el a kért címre. Fontos! A számla végösszegének bankszámlánkra történő beérkezése után küldjük a megrendelt termékeket.  Eredeti számla postai feladásának költsége 690,-Ft.
  • Játékboltunkban történő személyes átvétel választása esetén nincs lehetőség a megrendeléskor az online bankkártyás illetve az előre utalásos fizetési módot választani, de Játékboltunkban a megrendelés végösszegét készpénzben és bankkártyával is kiegyenlítheti.

A vásárló saját belátása szerint dönt valamelyik fizetési mód kiválasztása mellett.

Amennyiben a vásárló ismételt ellenőrzés és ismételt döntési lehetőség után is egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A megrendelés elküldésével, az ÁSZF elfogadásával vásárló szerződési ajánlatot tesz a vállalkozó részére és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. A megrendelés elküldése után automata visszaigazolást kap a rendeléséről, de ez a visszaigazolás csak azt jelzi, hogy a vállalkozó a megrendelést megkapta, így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

A rendelések feldolgozása

A rendelések beérkezési sorrendben folyamatosan kerülnek feldolgozásra. Munkanapon 13 óráig beérkezett rendelések még aznap feldolgozásra és - amennyiben a megrendelt termék készleten van – elküldésre kerülnek. Hétvégén és munkaszüneti napokon beérkező rendelések az első munkanapon kerülnek feldolgozásra. Kivételt képez a Karácsony előtti időszak. Ekkor is igyekszünk a rendeléseket minél előbb feldolgozni és elküldeni, de azért kérjük, hogy ne hagyja a rendelés leadását az utolsó pillanatra, mert a korábbi évek tapasztalata alapján a futárszolgálatok leterheltsége ilyenkor óriási és nem biztosítható az év közben megszokott 1-2 munkanapos szállítás.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Vásárlónak a megrendelés során többször is lehetősége van az adatbeviteli hibák technikai javítására. A vásárló meg tudja változtatni a  rendelés során kosárba tett termékek mennyiségét,  a kosár tartalmának megtekintése után is. A vásárlónak ebben az esetben a "Mennyiség" oszlopban található "db" előtti mezőbe szükséges beírnia  a termékre vonatkozó helyes rendelés darabszámot. Amennyiben a vásárló a kosárból törölni szeretné a terméket,  az "X" gombra kattintva megteheti azt.

A vásárlónak lehetősége van a regisztráció során megadott adatai módosítására is.

Visszaigazolás

A vásárló minden rendelésről egy automatikus elektronikus (e-mail)  visszaigazolást kap a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben nem kap visszaigazolást a rendelésről 24 órán belül, úgy kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz, mert előfordulhat, hogy véletlenül téves email címet adott meg, vagy a visszaigazoló email a spam mappába került. A visszaigazolás nem jelenti a szerződés létrejöttét.  A visszaigazolás technikai megerősítése annak, hogy a vásárló milyen tartalmú ajánlatot tett a vállalkozónak, illetve a vásárló által megvásárolni kívánt termékek, a fizetés és a szállítás adatait tartalmazza, kiegészítve a vonatkozó kormányrendelet által előírt kötelező tartalmi elemekkel. A visszaigazolást követően a vásárlónak lehetősége van egyeztetni a vállalkozó ügyfélszolgálatával, akár e-mail, akár telefon eszköz útján.

A vállalkozó által működtetett üzletben (Okosjáték Játékbolt Budapest 1163 Budapest, Veres Péter út 99.) törzsvásárlói kedvezmény működik. 

A vállalkozó elállási joga

A vállalkozó elállhat a szerződéstől, amennyiben a vásárlás folyamata során valamilyen fent megjelölt számítástechnikai, műszaki probléma okából valamilyen téves tartalmú szerződés jött létre, illetve elállási jog van akkor is, amikor a vállalkozónak nincs aktuálisan raktárkészleten a megrendelt termék vagy a beszállítója nem vállalja a vállalkozói megrendelés teljesítését. A vállalkozó csak cselekvő képességgel rendelkező, 18. éven felüli személyekkel köt szerződést.

Elállás a vásárló által, a  termék visszaküldése

Vásárlónak a hatályos fogyasztóvédelmi szabályozás szerint joga van a termék átvételétől számított 14 napon belül a megvásárolt terméke(ke)t az elállási nyilatkozatával visszavinni a vállalkozónak személyesen (Okosjáték Játékbolt 1163 Budapest, Veres Péter út 99.), vagy visszaküldeni postai úton/futárszolgálattal a vevőszolgálat címére (Okosjáték Webáruház 1165 Budapest, Margit u. 114. 44-es épület 8-as raktár). Postai úton/futárszolgálattal visszaküldött csomagot portósan nem áll módunkban átvenni.
Amennyiben élni szeretne Elállási jogával, kérjük, hogy az itt található nyomtatványt töltse ki: http://www.okosjatek.hu/reklamacio_es_elallas_145

Elállás esetén a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek a Vásárlót terhelik.  Vállalkozó a törvényi határidőn belül (legkésőbb az elállást illetve a termék(ek) visszaszolgáltatását követő 30 napon belül) visszafizeti a vételárat a vásárlónak, amennyiben a termék hiánytalanul, sértetlen állapotban visszakerül a vállalkozóhoz. Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat vállalkozó nem köteles átvenni és kifizetni. Vállalkozó nem köteles azt a terméket visszavenni, amelyet  a 45/2014. Kormányrendelet megjelöl ilyenként, illetve a vállalkozó kérhet kártérítést olyan termék kapcsán, amelyet rendeltetésén túl, azzal ellentétesen használtak, s ezzel kapcsolatos sérülés, hiba, értékcsökkenés található rajta.

Vásárló köteles dokumentummal, bizonylattal igazolni, hogy a terméket a vállalkozónál vásárolta.

Sikertelen kézbesítés

A vevő/címzett hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a Vevőt terhelik.

A fenti jogokat, kötelezettségeket a jelen weboldalon szembetűnő módon elhelyezett, könnyen megtalálható, letölthető és nyomtatható ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) részletesen tartalmazza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződés nem kerül iktatásra, utólag nem lesz hozzáférhető.

Tulajdonjogi kikötés

A vállalkozó a leszállított, ki nem fizetett  termék vonatkozásában a tulajdonjogát fenntartja a teljes vételár és szállítási költség kifizetéséig.  A téves, nem elfogadott megrendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Szavatosság, jótállás

A megrendelt termékekre a Polgári Törvénykönyvben (2013. évi V. törvény), a 151/2003. (X. 22.) kormányrendeletben és a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben foglaltak szerint állnak fent szavatossági jogok.

A fenti jogokat a jelen weboldalon szembetűnő módon elhelyezett, könnyen megtalálható, letölthető és nyomtatható ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) részletesen tartalmazza.