Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Phix Kamaszoknak 14-17 éves korosztály részére
A piacon egyedülálló Phix Pszichológiai Társasjáték 14-17 éves kamaszok számára.
Ismerjük meg jobban gyermekeinket!
EGY JÁTÉK AMIT IMÁDNI FOGTOK, AMELY BIZTOS TÁRSAD A GYERMEKNEVELÉSBEN!
Nem értesz szót kamasz gyermekeddel? Nem érted, mi zajlik a lelkében?
A PHIX önbizalom-fejlesztő, lelki problémát kezelő, pszichológus által készített társasjáték sok mindenben segítségedre lehet.
A játék segítségével megtanulhattok, egymásra figyelve kommunikálni, erősíteni a magad és gyermeked önbizalmát, továbbá fejlesztheted az egymás közti kommunikációt, érzelmi kultúrát, a családon belüli összetartást és bizalmat.
A MAI VILÁGBAN A KISKAMASZOKNAK RENGETEG PROBLÉMÁVAL KELL MEGKÜZDENIÜK, NE HAGYJUK ŐKET MAGUKRA!
A játék fő témakörei:
/a kérdések külön - külön paklikon vannak a fiúknak, a lányoknak és szülőknek/
- - Emberség
- - Iskola - barátság
- - Prevenció
- - Jövőkép
- - Kommunikáció
A „témakör” kártyák egyik oldalán található a témakör szerinti kérdés. Minden kártyán 2 db kérdés található. A kártya húzójának a homokóra megfordítása után 1 perce van a válaszadásra úgy, ahogyan ő gondolja .A második kérdésnél válaszoljunk úgy, ahogyan szerintünk a helyes viselkedés, törekvés lenne illetve lett volna , abban a helyzetben, illetve szituációban. Szintén 1 perc áll a rendelkezésünkre.
A második válasz után elővesszük a füzetet az adott témakörhöz, az adott témakörön belüli kártya számhoz lapozunk. /Mindegyik kártya meg van számozva a könnyebb kezelhetőség érdekében./ Ott egy szövegrész található a pszichológus tanácsaival, hogy erre a kérdésre mi lenne a helyes gondolat illetve reakció.
Mellék témakörök:
„Változzunk együtt” mezők
Ha erre a mezőre lépünk, lehetőségünk van elmondani, mit is szeretnénk kérni attól a játékostól, akit erre a feladatra kiválasztunk, pl. miben változzon, miben változzatok közösen.
"Szeretet" mező piros szívvel - pontszerzési lehetőség
A feladatkártyákon különböző kérdésekre kell válaszolni, amelyek a szeretettel, az önbizalommal kapcsolatosak. A kártya másik oldalán található a jutalom.
Játék menete:
A játékot az a játékos kezdi, aki a legtöbbet dob a dobókockával. Utána a második legtöbbet dobott játékos következik, és így tovább.
A dobókocka által dobott számot leszámolva lépj az adott mezőre, majd a " Játékról " címszó alatt leírtak szerint válaszolj a kártyán szereplő kérdésére.
A játékot az a játékos nyeri, aki a bónuszkártyán lévő feladatot maradéktalanul teljesítette, és az így kapható pontokból a legtöbbet szerezte a játék során. / Pontokat csak a bónusz feladatokkal lehet szerezni. /
Ebben a játékban nincs” Cél” mező. Ha úgy sikerült dobnod, hogy a játékmező elfogyott, akkor a játéknak számodra vége. Számold össze a bónuszpontjaidat! Az a nyertes, aki a legtöbb pontot gyűjtötte!
A játékban 10 db győztes kártya is található. Aki a pontokat összeszámolva megnyerte a játékot, az húzhat egy győztes kártyát, és a rajta szereplő három program közül választhat.
A Phix kamaszoknak való társasjátékot érdemes játszanunk minden esetben, de amikor a következő problémákkal találkozunk, akkor mindenképpen:
- barátokkal, kortársakkal való kapcsolódás nehézségét észleljük
- túlzottan kötődik a gyermek a szüleihez
- szélsőséges provokatív és agresszív viselkedés
- depresszív gondolatok
Igen, tudjuk, hogy egy zárkózott, esetenként szorongó gyermeket nem könnyű rávenni a közös társasjátékozásra. Ilyenkor azt szoktuk javasolni, hogy próbálkozzatok a kedvenceikkel, például rendeljetek pizzát, vegyetek finomságokat és úgy üljetek le játszani. Fontos, hogy lássa a gyermek, hogy igyekszünk megérteni őt és szeretnénk, ha ő is értene bennünket, szülőket.
Biztosak vagyunk abban, hogy ez a remek játék eléri a célját, és könnyebb lesz a kamasz gyermeket megérteni és elfogadni.
Kérdés a kártyán példa:
"Előfordul, hogy bizonytalan vagy a jövőddel kapcsolatban? Mit tudsz tenni azért, hogy csillapodjon ez az érzés?"
Segítség a kártyához:
"Kamaszkorban gyakoriak a jövővel kapcsolatos szorongások, félelmek. Megyszületőben van egy új ember- Te magad- de még nem tudod pontosan, hogy milyen szeretnél lenni. Kavaroghat egy -ki is vagyok én?- kérdés benned, másrészt a jövővel kapcsolatosan is elfoghat bizonytalanság:
Felvesznek az új suliba?
Lesz-e munkám?
Velem maradnak-e a barátaim?
Arra bíztatlak, hogy bátran kérdezz! Találd meg azt a felnőttet, barátot, akiben megbízol, és akivel megoszthatod mindazokat a gondolatokat, amelyek aggasztanak! Emellett próbálj meg a jelenre, kifejezetten a pozitív, erőt adó élményekre és tapasztalatokra koncentrálni!"
Tartozékok: 1 db játéktábla, 1 db dobókocka, 4 db bábu, 280 db színes kommunikációs feladatkártya, 1 db füzet, amely tartalmazza a játék leírását
Ajánlott: 14-17 éves kor között
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: kb 30-60 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Pszichológiai társasjátékok