4.690 Ft

Similo - állatok, kitalálós kártyajáték

4.690 Ft
Legfontosabb jellemzők

Barkóba jellegű, asszociációs kártyajáték, melyben a titkos kártya megtalálása a játékosok közös célja. A nyomravezető nem beszélhet, csak kártyák lerakásával segíthet a kártya megtalálásában.

 7 évtől, 2-8 játékos

Szállítási információk

Elérhetőség: Saját raktárról, azonnal
Várható szállítási idő: 2024. május 22.
Cikkszám: DEL34593
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: (1) Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1090 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Similo - Állatok

Ez a játék a Similo izgalmas, kitalálós játék sorozatának az állatos verziója.

A Similo együttműködős, együtt gondolkodós kooperatív társasjáték. Barkóba jellegű, de beszélni csak azok a játékosok beszélhetnek akik kitalálják a kártyát, aki a nyomravezető, ő nem beszélhet, csak kártyákat rak le és azokkal vezeti rá a többi játékost a feladványra. 

Nagyon izgalmas dedukciós, asszociációs játék.

Az egyik (nyomravezető) játékos húz egy kártyát, a többieknek pedig rá kell jönniük kizárásos alapon, hogy melyik ez a kártya . Az adott játékos nem beszélhet, csak kártyákat rak le, melyekkel azt próbálja mutatni a többi játékosnak, hogy a kitalálandó kártya ahhoz hasonlít, vagy nem hasonlít (valamilyen szempontból).

Hogyan történik ez pontosan? A kitalálandó kártyát hozzákeverjük 11 másik kártyához, és kirakjuk az asztalra 3x4-es kialakításban.
 A többi játékos megvizsgálja a 12 kártyát.

A nyomravezető kijátszik egy kártyát a kezében lévő ötből. Ha függőlegesen rakja le a kártyát, akkor az valamilyen szempontból hasonlít a kitalálandó kártyán lévő állatra. Ha vízszintesen rakja le, akkor nem hasonlít rá. Ez nem azt jelenti, hogy semmilyen szempontból nem hasonlít a két állat, csak a nyomravezető által kigondolt szempontból nem egyezik a két karakter. És itt van a játék varázslatossága.
Most a többi játékosnak a 12 kártyából ki kell választania egyet, ami szerintük biztosan nem a titokzatos kártya. Abban az esetben, ha pont a titkos kártyát zárják ki a játékból, akkor a játékosok azonnal veszítenek. Ha jó kártyát dobnak ki a játékból, akkor a nyomravezető egy újabb kártyával segíti őket. Itt már két lapot kell kizárniuk a játékosoknak a játékból. Mivel a Similo 5 körön keresztül zajlik, és minden körben eggyel több kártyát kell kizárnunk a lehetőségek közül, így a negyedik kör végén már csak két kártya marad az asztalon. Az ötödik kör tulajdonképpen a két karakter közül a titokzatos kártya kiválasztása. Ebből a két lapból kell kiválasztania a játékosoknak, hogy melyik lehet a titokzatos állat kártya.

A kártyák grafikája nagyon igényes, teljesen felismerhetőek a karakterek, a lapok minősége kiváló.

A Similo sorozat játékai kiválóan fejlesztik az asszociációs készséget, a logikus gondolkodást, a kizárásos alapon történő megállapítást.

A Similo kártyapaklik együtt is játszhatóak, például összekeverhetjük az Állatos paklit a Vadállatossal.

Ajánlott: 7 éves kortól
Játékosok száma: 2-8 fő
Játékidő: kb. 15 perc 
A játék nehézségi szintje a BGG szerint: 1.05/5 ( nagyon egyszerű )

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek
Családi kártyajátékok

Vélemények

5.00
(1 értékelés)
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Nagyon jó játék! Mintha a Dixitet és a Találd Ki! játékot vegyítették volna... Érdekes, hogy a másik ember egészen másképpen gondolkodik, jó kis asszociációs játék is egyben.
2021. 04. 17.

Letölthető játékszabály

Árukereső.hu Árukereső.hu