Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek

Robotok kártyajáték

Kattints a képre több képhez
További képek
robotok kártyajáték társasjáték
robotok káryajáték robots társasjáték
robotok társasjáték robotos kártyajáték
Ár:
3.390 Ft
Elérhetőség: Készleten van
Várhatóan ekkor kapod meg ha most megrendeled GLS házhoz szállítással: 2020. szeptember 22.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Életkor: 5-99 éveseknek, 2-6 játékos
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:

Leírás

Robotok kártyajáték

A Robotok egy mókás, merőben új, kooperatív módon is játszható társasjáték gyerekeknek, vagy az egész családnak. 

2020-ban az Év gyerekjátéka (Spiel des Jahres) díjra jelölték, bejutott a legjobb három gyerek társasjáték közé.

A játékosoknak ki kell találniuk, hogy a robotot – fejben – mozgató társuk hány tárgyat hagyott maga mögött a kártyákon jelzett térképen, és melyiknél „állt” meg. Az egymásra figyelést fejlesztő, nagyon izgalmas társasjáték.

A Robot kártyajátékot együttműködve (kooperatívan) és egymás ellen is játszhatjuk. Választhatunk, hogy éppen melyik játékmódhoz van kedvünk.

A játékosok feladata megtippelni, hogy milyen messze tud egy robot mozogni az adott pályán bizonyos gyorsaság mellett. Az egyik játékos a robot (aki gondolatban mozog a robottal), a másik pedig a tippelő játékos.

A robot játékos húz egy káryát, ami megmutatja, hogy lassú, közepes és gyors mozgás szerint meddig kell "eljutnia" a pályán (vagyis melyik ábráig, pl. bögre, óra, könyv, stb.). Megmondja a tippelő játékos(ok)nak (nem az ábrát, hanem) hogy lassú, közepes, vagy gyors mozgással fog-e mozogni.
Hogy melyik játékosnak mit jelent a lassú és gyors, változó. Egymásra kell hangolódni, hogy megismerjük a másik játékost, ő hogyan gondolja. 

A robot játékos hangjelzéssel jelzi, hogy mikor indul a robot, és mikor áll meg. A tippelő játékosnak meg kell tippelnie, hogy meddig (melyik ábráig) jutott a robot a "pályán". Minél közelebb tippelt a tippelő játékos, annál több pontot kap, vagy kapnak közösen ha kooperatív módon játsszák.

Tökéletes tippelés esetén (vagyis ha eltalálta az ábrát, hogy meddig jutott a robot játékos pl. könyv ábráig), három pont (korong) a jutalom, ha eggyel arréb tippelt a pályán, akkor két pont, ha kettővel arréb lévő tárgyra tippelt, akkor egy pont a jutalom. Egyéb esetben nulla.

Ajánlott életkor: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-6 játékos
Játékidő: kb. 15-20 perc

Robotok kártyajáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
kooperatív játékok
Úti,utazó játékok

Letölthető játékszabály

Játékszabály

ROBOTOK JÁTÉKSZABÁLY

A iáték menete:
Minden körben az egyik játékos felveszi a robot szerepét. A robot azt mondja: ,,bíp",
és a kezdőponttól a nyíl irányában elkezd mozogni. Ezt a mozgást a robot fejben
végzi el! Ezután a robot másodszor is kimondja, hogy,,bip", és megáll. A többi
játékosnak ki kell találnia, hogy a robot milyen messze mozgott és melyik tárgynál
állt meg.
Megjegyzés: a robotoknak háromféle előre beállított sebességük lehet.

lassú        normál         gyors

bíp"!
Tomi ebben a körben a robot. Azt mondja: ,,bíp".
A robot eIkezd mozogni (normál sebességge|).
Körülbelül 4 másodperc múlva Tomi megint
kimondja, hogy ,,bíp". Vajon milyen messze
jutott el a robot? Talán a hajszárítóig?
Esetleg eljutott a csészéig? Talán a banánig?
Vagy akár a jégkrémig?

Csapatjáték
Keverjétek meg a 12 táblát, és tegyétek egy oszlopba az asztal közepére. Az 50
korongot tegyétek mindenki számára elérhető helyre.
Megjegyzés: Minden játékos egy csapatba tartozik, és a célja a lehető legjobb
eredmény elérése. A versenyjáték szabályai a szabálykönyv végén olvashatók.
A robot játékos felhúzza a felső táblát az oszlopból, és megnézi a hátulját (úgy,
hogy csak ő lássa) - ez lesz az információs tábla. Az oszlop tetején levő tábla pedig
a kör versenypályája.
Az információs tábla megmutatja, hogy me|yik tárgyig és milyen sebességgel jut
el a robot a versenypályán. A játékos a mozgás módját a versenypálya jobb alsó
sarkából olvashatja le. Ezek után a robot megmondja a többi játékosnak, hogy
mekkora sebességgel halad.

Ezután a robot kimondja, hogy ,,bíp'', és elkezd mozogni. Amikor másodszor
is kimondja, hogy,,bíp", akkor megáll.
Nagyon fontos: amikor a robot megkeresi a tárgyat, ameddig el kell jutnia, ügyeljen
arra, hogy a többi játékos ne találhassa ki a megoldást abból, hogy hova néz. Például,
ha alma a megoldás, akkor a robot ne nézzen csak az almára, hanem máshova is
vagy takarja el a kezével a szemeit, hogy a többiek ne láthassák, hova néz.
Mit jelent a lassú, a normál és a gyors sebesség?
Ezt minden játékosnak saját magának kell eldöntenie és a többieknek ehhez
kell alkalmazkodnia. Minél többet játszotok, annál jobban tudtok majd mások
sebességére ráérezni. Erről szól ugyanis a játék!
Miután a robot másodszor is kimondta, hogy,,bíp", a többi játékosnak ki kell találnia,
hogy hol, áIlt meg. A csapattagok beszélhetnek egymással, és végül meg kell
egyezniük egy tárgyban, majd kimondaniuk.
Ha a tipp helyes, a játékosok 3 korongot szereznek. Ha a tipp egy távolságra
van a helyes tárgytól, akkor 2 korongot kapnak. Ha 2 távolságra van, akkor pedig 1
korongot gyűjtenek. Ennél nagyobb távolság esetén a csapat nem szerez korongot.
A robot ezután beteszi az információs táblát a dobozba. Az óramutató járásával
megegyező irányban ülő játékos lesz az új robot. Ő felhúzza a felső táblát az
oszlopból, és megnézi a hátulját (úgy, hogy csak ő lássa - ez lesz az új információs
tábla). Az oszlop tetején levő tábla pedig az új versenypálya. A játék így folytatódik,
amíg már csak l tábla marad középen (11 kör). Ekkor a csapat mógszámolja a
korongjait,hogy megtudja, mennyire volt sikeres. A 20 feletti eredmény jónak
számít, 25 felett nagyszerűnek, és a 30 körüli eredmény fantasztikus!

Kezdőknek
Ha könnyebbé szeretnétek tenni a játékot, akkor ne vegyétek figyelembe a
különböző sebességeket, és minden kört normál sebességgel játsszatok le.
Újabb egyszerűsítés: Az egész játék során ugyanaz a játékos marad a robot. Így
könnyebb lesz a játék, mert csak egyvalaki sebességéhez kell alkalmazkodnotok

Versenyjáték ( 3-6 játékosnak )
A játék a csapatjáték szabályai szerint zajlik, a következő különbséggel: amikor a
robot másodszor is kimondja, hogy ,,bíp'', akkor minden játékos saját maga tippel,
játékossorendben..Ha egy játékos jól tippelt, akkor 2 korong a jutalma, ha egy
tárggyal tippelt mellé, akkor pedig 1 korong. A robot 1 korongot kap minden játékos
után, aki helyesen tippelt. Ezután az óramutató járásával megegyező irányban ülő
játékos lesz az új robot. A játék addig tart, amíg  minden játékos háromszor sorra
került robotként. Ha elfogynak a táblák, akkor keverjétek újra össze őket, és
alkossatok egy új oszlopot. Aj átékot az nyeri, aki a legtöbb korongot gyűjtötte.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Kapcsolódó termékek

Termék címkék: családi társasjátékok, díjazott játék, díjazott játékok, díjazott társasjáték, díjazott társasjátékok, díjnyertes játékok gyerekeknek, díjnyertes társasjáték, díjnyertes társasjátékok gyereke, díjnyetes társasjátékok, fejlesztő játék, fejleszto jatekok, fejlesztő játékok gyerekeknek, fejlesztőjátékok, felnőtt társasjáték, felnőtt társasjátékok, felnőtteknek társasjáték, gyerek játékok, gyerek társasjáték, gyerek társasjáték ajánló, gyerekeknek játék, gyerekjáték, gyerekjátékok, gyermekjáték, gyermekjátékok, játék okos gyerekeknek, játék webáruház, játékbolt, jatekbolt Budapest, játékok gyerekeknek, játékok okos gyerekeknek, jó társasjáték, kártya gyerekeknek, kártya játék, kártya játék felnőteknek, kártya játékok, kártyajáték, kártyajáték felnőtteknek, kártyajáték gyerekeknek, kártyajátékok, kedvenc társasjáték, képességfejlesztő, képességfejlesztő játék, készségfejlesztő, készségfejlesztő játék, kreatív játék, kreatív játék gyerekeknek, kreatív játék webáruház, kreatív játékbolt Budapest, kreatív játékok, kreatív játékok webáruház, kreatív játékok webáruháza, legjobb gyerek társasjáték, legjobb gyerek társasjátékok, legjobb játékok, legjobb társasjáték, legjobb társasjáték gyerekeknek, legjobb társasjátékok, legjobb társasjátékok gyerekekne, legkedveltebb társasjátékok, legkeresettebb társasjátékok, memória kártya játékok, minőségi játékok, online játékbolt, robotos kártyajáték, robotos társasjáték, robots, spiel des jahres, szuper társasjáték, szuper társasjátékok, társas játék, társas játékok gyerekeknek, társasjáték, társasjáték bolt, társasjáték bolt budapest, társasjáték Budapest, társasjáték családnak, társasjáték felnőtteknek, társasjáték játékok, társasjáték rendelés, társasjáték vásárlás, társasjáték vélemények, társasjáték webáruház, társasjáték webshop, társasjátékok, társasjátékok webáruház, világ legjobb gyerekjátékai, világ legjobb kártyajátéka, világ legjobb társasjátéka, Wir sind die Roboter