Példátlan díjjal rukkolt elő az alapításának 10. évét ünneplő Cseppke webáruház.
Születésnapi játékának győztese ugyanis csemetéje egész gyerekkorára megnyeri a kicsi altatását segítő valamennyi hálózsákot. De mielőtt feltárjuk a játék részleteit, ismerjük meg a márkát bővebben!
A kezdetek
A Cseppke webáruház két egyedülálló anyuka ötletéből és barátságából született 2012-ben. Giret Fruzsina reklámszövegíró kisbabás anyukaként alapította a márkát és meghívta barátnőjét, Laár Györgyit, hogy tervező-designerként csatlakozzon vállalkozásához. Az első évek a fő profil megtalálásáról szóltak: bár a webáruház nyálkendők gyártására és forgalmazására lett kitalálva, csak 2013-as nyitása után egy évvel lelték meg az igazi sikert elhozó, akkor még a magyar piacon nem létező terméket, a tipegő hálózsákot.
Tipegő hálózsák – nem tipegésre
Ez a speciális éjszakai ruhadarab – az egyébként Fruzsina által kreált – nevével ellentétben nem a benne való totyogásra szolgál, sokkal inkább arra, hogy az éjszakai ficánkolást kényelmessé tegye a kicsik számára, méghozzá kitakarózás és az azt követő megfázás nélkül. A Cseppke az akkor még csak külföldön elérhető fazont kiegészítve saját fejlesztésű kamáslijával úttörő szerepet játszott a kamáslis tipegő hálózsákok megismertetésében és megszerettetésében a magyar édesanyák körében.
A siker nem jár egyedül...
A kezdeti sikerek roham tempót diktáltak a márka tulajdonosai számára, a fejlődés érdekében vállalkozói tudásukat is hasonló ütemben volt szükséges fejleszteniük. Azt, hogy ők minden kihívásnak álltak elébe, mi sem bizonyítja jobban, minthogy az évek alatt családok tízezrei ajándékozták meg őket bizalmukkal és rendeltek tőlük hálózsákot.
A márka szépen cseperedett, folyamatosan fejlesztette és dobta piacra újabb és újabb termékeit, majd alapítói 2020-ban sikeresen szerepeltek és nyerték el Tomán Szabina befektetését az RTL Klub Cápák között című üzleti realityjében. Ennek ellenére az elmúlt 10 esztendő korántsem volt zökkenőmentes a vállalkozás életében. Erre a tulajdonosok a jubileum kapcsán itt elérhető rövid videókban emlékeznek vissza, amelyek szórakoztató formában tárják föl egy olyan átlagos kisvállalkozás, mint a Cseppke ügyes-bajos hétköznapjait.
Csak kreatívan!
A márka alapítói eredeti szakmáikból – Fruzsina reklámszövegíró, míg Györgyi a L’art pour l’Art Társulat jelmeztervezője volt – kifolyólag abszolút kreatív oldalról közelítik meg vállalkozásukat. Minden egyes termékfejlesztésbe, nyereményjátékba, ajándékba vagy kiegészítő szolgáltatásba igyekeznek becsempészni egy kis ötletességet, egyediséget. Így születhetett meg a valamennyi zsákocskában megtalálható vicces címke, illetve a Cseppke Tente alkalmazás, amelynek segítségével a hálózsákokon szereplő minták egy mobilkészülék kameráján keresztül életre kelnek és jó éjszakát kívánnak kis tulajdonosuknak.
Ennek a végtelen kreativitásnak köszönhető a szóban forgó születésnapi nyereményjáték is, amelynek ötlete már évekkel ezelőtt kipattant a tulajdonosok fejéből, akik csak arra vártak, hogy végre megrendezhessék.
Álomgyerekkor – most bárki megadhatja gyermekének
A Cseppke szülinapi nyereményjátékában egy szerencsés játékos a magyar kisbabás/kisgyerekes piacon eddig példátlan fődíjat nyerhet meg gyermekének. Mivel a nyertes csemetéje 7 éves koráig évi 4 hálózsákkal lesz gazdagabb, ez – amennyiben kisbabáról van szó – akár 32 darab hálózsákot is jelenthet.
Ha valaki szeretné biztosítani a játék elnevezését is adó „Álomgyerekkort” kicsijének, csupán egyetlen érvényes megrendelést kell leadnia legalább 10 000 forint értékben a Cseppke webáruházban, a 10. szülinap havában, 2023 augusztusában. Ezzel neve automatikusan bekerül e nem mindennapi játék sorsolásába és így közelebb kerül e valóban fantasztikus fődíj elnyerésének lehetőségéhez.
Ha nem szeretnél lemaradni semmiről, kövess minket itt is: