Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Little Mime utánzós kártyajáték
Ebben a kedves állatos kártyajátékban a gyermekek feladata utánozni egy kiválasztott állatot olyan ügyesen, hogy a többiek kitalálják, hogy melyikre gondolt, melyiket utánozta. Hangutánzós, dramatizációs játék kicsiknek. A Little mime kártyajátékot különböző szabályok szerint lehet játszani a gyermek és a szülő elgondolása, fantáziája szerint. Egyik ajánlott szabály a dramatizációs játék, melyben elveszett állatkölykök hazatalálásában kell sgítenünk.
Az asztal közepére kirakott 4 kártyalap közül kiválasztunk egy állatot titokban, gondolatban. A játékosnak el kell játszania, hogy a kölyök anyukájának milyen a mozgása, és milyen hangot ad ki, hogy hazahívja elveszett kölykét. Ha a bemutatás alapján valaki kitalálja, hogy a játékos melyik állatot utánozta, az megkapja a lapot, a kis állatkölyök hazatalált a szüleihez.
Kiváló minőségű, strapabíró kártyajáték a Djecotól
Érzelmi intelligenciát és mozgásos önkifejezést fejlesztő társasjáték.
- 30 db állat formájú kártyalap
Játékosok száma: 2-4 játékos
Játékidő: 10 perc
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Kártyajátékok gyerekeknek
fejlesztő játékok óvodásoknak
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
Úti,utazó játékok
játékok 3-5 éves gyerekeknek
Az összes Djeco játékot itt találod: Djeco játékok
Játékszabály
Little mime – Utánzoo játékszabály
A állatok gyerekei eltévedtek.
Segítsetek nekik gyorsan megtalálni a hazafelé vezető utat!
Ajánlott életkor: 2,5-5 éves korig
A játék tartalma: 30 állatot formázó lap
A játék célja: Segíts az állatoknak hazatalálni úgy viselkedve, mint az anyukájuk.
Előkészületek: Tegyen 4 „állat” lapot az asztal közepére, képpel felfelé fordítva.
Magyarázza el a gyerekeknek, hogy ezek az állatok eltévedtek, és nekik kell segíteniük az állatkáknak abban, hogy hazataláljanak.
Úgy tudnak segíteni, ha utánozzák az állatok szüleinek a hangját és/vagy a mozgását.
Játékszabály: A soron lévő játékos, titokban (gondolatban) választ egy állatot az asztalról anélkül, hogy bárkinek elmondaná. Utánozza az állat hangját, mozdulatait,
vagy mindkettőt.
A többi játékos megpróbálja felismerni, hogy milyen állatot hív haza az utánozó játékos. Amikor valamelyikük úgy gondolja, hogy felismerte az állatot, hangosan kimondja (a kisebb gyermekeknél a képre mutat):
• Ha ez a megfelelő állat, akkor hazamehet a családjához. A kártyát félreteszik az asztalról. Ezután a következő játékoson a sor, aki új állatot választ és utánozza ...
• Ha a játékosok közül senki nem ismeri fel az utánozott állatot, az ott marad az asztalon. Az utána következő játékoson a sor. Dönthet úgy, hogy ugyanannak vagy másik állatnak viselkedését utánozza.
Megjegyzés: Az első körben a legjobb, ha felnőtt kezdi az utánzást.
A játék vége: Amikor mind a 4 állat hazatalált, a játékosok megnyerték a játékot!
Változat idősebb gyermekek számára: A játékot már nem csapatként, hanem versenyjátékként játsszák: az a játékos nyeri a kártyát, aki a leggyorsabban felismeri az állatot.