Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek

 Webáruház: 06-20-433-7841    Bolt: 06-20-263-3836

Kijutós játék otthonra: Adventure Game 1: Monochrome Rt. (PI)

Kattints a képre több képhez
Ár:
6.890 Ft
Elérhetőség: Készleten, 1-2 munkanap
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Életkor: 16 éves kortól, 1-4 játékos
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Adventure Game : Monochrome Rt. egy szuper szabadulós játék otthonra. A cél bejutni a kutatóbázisra, ahol a játékosoknak a számítógépes játékokhoz hasonlóan kell felfedezni helyszíneket, majd különböző nyomok és tárgyak után kutatva kell leleplezni az ott zajló kísérleteket.

Leírás

Kijutós játék - Adventure Game: Monochrome Rt.

Nem csak egyszer, hanem többször is lejátszható kijutós, szabadulós játék otthonra.

Thriller 3 fejezetben. Hajmeresztő kaland egy sötét titkokat rejtegető biotechnológia cég, a Monochrome Rt. kutatóbázisán. Sikerül bejutnotok az épületbe, ahol a számítógépes kalandjátékok menetéhez hasonló módon helyszíneket fedeztek fel, tárgyakat kombináltok, nyomok után kutattok, különböző szereplőkkel beszélgettek. Lépésről lépésre ismeritek fel, mi zajlik itt, és végül megszületik a terv! Minden akció során egy lélegzetelállító történet újabb és újabb részletére derül fény. Kooperatív társasjáték három fejezetben.

Fontos, hogy miután kinyitottuk a dobozt, ne nézegessünk, olvasgassunk semmit, csak a szabálykönyvet.

A Monocrome Rt. alapvetően nem logikai rejtvényfejtős játék, inkább az együtt kiszabadulás élmény az erősebb. Találkozunk ugyan tárgyak kombinálásával, de nem olyan mértékben mint az Exit sorozatban. A játékot 16 éven felülieknek ajánlják és a 3x90 perc a valós játékidő.
A Kosmos honlapján elérhető hozzá applikáció sajnos csak angol és német nyelven. Ettől függetlenül nagyon jó, mert megkönnyíti a játékot, hogy nem kell folyton keresgélni a leírásban. 
A játék különböző módokon érhet véget függően attól, hogy mit fedeztünk fel vagy épp mit nem, és hogyan kombináljuk a megszerzett tárgyakat. Pontokat lehet gyűjteni fejezetenként, de a legfontosabb, hogy az életerő pontjainkra figyeljünk nagyon. Elvileg nem halhatunk meg, de egy rosszul sikerült felfedezéssel simán lenullázhatjuk magunkat.
Kismértű doboza miatt bárhová vihetjük, viszont helyigénye közepesen nagy. A lapokra nem kell írni, hajtogatni, bárhogy tönkre tenni, így átadható másnak használat után. Egyszer végigjátszható kaland, de kis kihagyással újra nekifuthatunk új társakkal.

Az Exit: The Game szériától eltérően ebben a sorozatban a történet és a felfedezés lesz a középpontban, időkorlát nélkül.
További különbség az Exit játékokhoz képest: Ez a játék NEM csak egyszer játszható végig!

Ami azt jelenti, ahogy haladunk előre a játékban, és döntéseket hozunk, a történet folyamata megváltozik és nincs visszaút.
Minden Adventure Game játék három fejezeten át tart, egyenként kb. 90 perces játékidővel . 

Egy szobában kezdődik a játék, ahol látsz tárgyakat, fel kell fedezni, hogy tovább juthass. Beszélgetnetek kell emberekkel, gyűjtenetek és használnotok tárgyakat és nyomokat.
A kezdő szobából ha ügyes vagy, akkor lifttel juthatsz a felső szintekre, azokat is felfedezni.
Mindenki különböző karakterrel rendelkezik, akiknek különleges képességeik vannak.
Izgalmas kooperatív játék 1-4 játékos részére.

Játék tartalma:

  • 110 kalandkártya
  • 87 számozott kártya
  • 19 alfanumerikus kártya
  • 4 karakter kártya
  • 1 Kalandok könyve
  • 4 karakterfigura és talp
  • 19 szintkártya (épületszintek)
  • 1 Játékszabály

Az összes szabadulószoba társasjáték megtekintéséhez kattints ide: Szabadulós játékok

Ajánlott: 16 éves kortól
Játékosok száma: 1-4 fő
Játékidő: 3 x 90 perc

Adventure Games Monochrome Rt. társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
logikai játékok
Szabadulós játékok
kooperatív játékok
Úti,utazó játékok
Nyomozós játékok

Letölthető játékszabály

Youtube videók

Játékszabály

Monochrome RT. játékszabály
Thriller 1–4 játékos számára, 16 év felett


Ebben a kooperatív játékban egy csapatot alkottok, és közös erővel behatoltok a Monochrome Rt. épületébe. Három fejezetben élitek át a történetet, amelynek a szereplői vagytok. A fejezetek játékideje egyenként mintegy 90 perc.
A játékot bármikor, vagy a fejezet végén elmenthetitek (lásd 9. oldal). Így ha felfüggesztitek a játékot, ugyanott folytathatjátok a következő alkalommal.
Természetesen végigjátszhatjátok egy menetben is.

Fontos! Semmilyen kelléket ne nézzetek meg a játék megkezdése előtt!
Ne lapozgassátok a Kalandok könyvét és ne nézegessétek a kalandkártyák képes oldalát sem. Várjátok meg, amíg a játék erre felszólít!

A játék kellékei

  • 110 kalandkártya
  • 87 számozott kártya (10-96)
  • 19 alfanumerikus kártya
  • 4 karakterkártya
  • 1 Kalandok könyve
  • 4 karakterfigura és talp
  • 19 szintkártya (épületszintek)

ELŐKÉSZÜLETEK
Tegyétek a Kalandok könyvét az asztalra. A négy karakterkártyát és a körindító kártyát (A kör menete) vegyétek ki a kalandkártya pakliból. Ellenőrizzétek, hogy a szintkártyák és a kalandkártyák betű- illetve szám szerinti sorrendben vannak-e. (Azokat a kalandkártyákat, amelyeken a számot megelőzi egy betű, a pakli alján hagyhatjátok, kivéve az F1, A1, A2 és M1 lapokat, amelyekkel kapcsolatban később találtok majd utasítást a szabályban.) A szintkártyákat és a kalandkártyákat helyezzétek az asztalra, lefordított paklikban. 
Óvatosan emeljétek ki a négy karakterfigurát a kartonból, és illesszétek mindegyiket a megfelelő színű talpra.
Vegyétek ki az A, B, C és D kártyákat a szintkártya-pakliból, valamint az F1, A1 és A2 kártyákat a kalandkártyapakliból. Tegyétek az A szintkártyát és az F1 kalandkártyát képpel felfelé az asztal közepére. Ezután a B, C és D szintkártyát is helyezzétek az asztalra lefordítva, a képen látható módon. Hagyjatok elég helyet a kártyák körül további épületszintek számára!
A többi szintkártyát lefordított pakliban helyezzétek készenlétbe. A kalandkártyákból képezzetek egy paklit, és az is lefordítva helyezzétek a szintkártya-pakli mellé. A kártyák hátlapja mindkét pakliban számokkal és/vagy betűkkel van jelölve azért, hogy egy bizonyos kártya keresésekor véletlenül se lássatok bele a történetbe. Helyezzétek egymásra a riasztási fokozatot jelző A1 és A2 kártyákat úgy, ahogy a jobb oldali ábra mutatja.
A játék elején a riasztási fokozat 0 (lásd 6. oldal). Végül a négy karakterkártyát és a körindító kártyát (A kör menete) tegyétek jól látható helyre. 

Előkészületek 2–4 játékos esetén
Válasszatok magatoknak egy-egy karaktert, majd vegyétek el az ahhoz tartozó karakterkártyát és karakterfigurát, valamint a karakterkártyán jelzett kalandkártyát. Mindkét kártyát helyezzétek magatok elé képpel felfelé. A nem használt karakterekhez tartozó kártyákat és figurákat tegyétek vissza a dobozba. 

Egyszemélyes játék előkészületei
A játékot egyedül is lehet játszani. Ebben az esetben a játékos két, szabadon választható karaktert irányít egyszerre. 

• Ez egy kooperatív játék. Együtt beszélitek meg, mi legyen a következő lépés, milyen tárgyakat kombináljatok, milyen helyszíneket fedezzetek fel.
• Minden fejezet után és a játék végén értékelésre kerül sor. Az elért pontszám azonban nem befolyásolja a történet kimenetelét.
• Fontos! Legyen kéznél papír és toll, érdemes jegyzetelni!
• Ha elakadtok, nézzétek meg a súgót a 12–15. oldalon! Keressétek meg az adott kalandkártya sorszámát, vagy a szintkártyán kiválasztott mező számát. Ott megtaláljátok, hogy mi a teendő, mire van szükség a továbblépéshez. A súgó használatáért nem jár büntetőpont!
• A szövegeket mindig hangosan olvassátok fel!
• Ha egy kártya vagy a könyv szövege ellentmond az ebben a szabályban foglaltaknak, mindig a kártya vagy a Kalandok könyve szövege a mérvadó.

A JÁTÉK MENETE
Az kezdi a játékot, aki legutoljára látott vagy olvasott thrillert. A csapat minden tagja a következő fázisokat végezheti el a saját körében:
1. Kalandkártyák megosztása
2. Karakter mozgatása
3. Új épületszint megnyitása
4. Egy akció végrehajtása
5. Kalandkártyák megosztása

1) Kalandkártyák megosztása
Mielőtt lépnél a karaktereddel (és/vagy az akciód végrehajtása után) bármennyi kalandkártyát megoszthattok - átadhattok/átvehettek - egymás között azokkal a társaiddal, akik veled azonos szinten tartózkodnak.
Fontos: A mozgásfázisban és akció végrehajtása közben a kártyák megosztása nem engedélyezett. Tehát nem adhatsz/vehetsz át kártyát, amikor együtt utazol a liftben egy csapattárssal, vagy egy olyan szinten, amelyen a liftben utazva csak áthaladsz.
Megjegyzés: A lift mindenkor annak a szintnek a részét képezi, amely mellett épp áll.

Példa: Az F1 lift épp az A szint mellett van, ezért most az A szint területéhez tartozónak tekintendő. Chiu és Alva tehát átadhat egymásnak kártyát a mozgásfázis előtt, vagy az akciófázis után.

2) Karakter mozgatása
A kalandkártyák megosztása után lépned kell a karaktereddel. A következő lehetőségek közül választhatsz:
a) egy másik szintre lépsz a lift használatával, vagy 
b) egy másik mezőre lépsz ugyanazon a szinten. A mezőket egyedi számok jelölik minden helyszínen.

a) A lift használata
Szabadon mozoghatsz a Monochrome Rt. területén, de ha az épület egy másik szintjére szeretnél menni, a lifteket kell használnod. Ezek mindig csak az adott liftkártyán feltüntetett szintekre juttatnak el. A játék kezdetén csak az F1 lift áll rendelkezésre, mely az A-B-C-D szintekre visz. A kaland során több liftet is találsz majd.
Ha a lift nem azon a szinten van, ahol állsz, úgy hívhatod oda, hogy a liftkártyát a szint mellé helyezed. Ugyanabban a mozgásfázisban hívhatod a liftet és léphetsz is. Tedd a karakterfigurádat a liftre, majd mozgasd azt fel vagy le az általad választott szinthez. Ha a köröd elején a liftben állsz, azzal közvetlenül egy másik szintre kell menned.
Ha több liftet kell használnod a kívánt épületszint eléréséhez, átszállhatsz a karaktereddel egyik liftből a másikba, majd azzal folytathatod az utat. Ha ez a másik lift épp nem áll ott, ugyanúgy odahívhatod, és az általad választott szintre mehetsz vele.
Amikor megérkeztél a célodhoz, a karaktereddel az egyik mezőre léphetsz ezen a szinten, vagy maradhatsz a liftben. Ha a liftben maradsz, nem hajthatsz végre más akciót, de kalandkártyákat még átadhatsz és átvehetsz.
Fontos: A liftben álló összes csapattag együtt mozog a lifttel, de nem szállhatnak ki más játékos körében, azalatt a liftben maradnak. Ne feledd: A lift mindig annak a szintnek a részét képezi, amely mellett épp áll!

b) Mozgás egy épületszinten belül
Ugyanazon a szinten belül másik mezőre léphetsz és felfedezheted azt, vagy kalandkártyákat kombinálhatsz a mezővel (további részletek a 8. oldalon).
Amikor a karakterfigurád egy adott mezőn áll, a következő lehetőségek közül kell választanod egyet:
• ugyanazon a szinten egy másik mezőre lépsz és azt felfedezed, vagy kombinálnod egy kalandkártyával (lásd 8. oldal); VAGY
• azon a mezőn maradsz, ahol állsz, és azt újra felfedezed, vagy kombinálod egy kalandkártyával (lásd 8. oldal); VAGY
• belépsz a liftbe anélkül, hogy használnád. Ekkor nem hajthatsz végre más akciót, de kalandkártyákat még átadhatsz/átvehetsz, ha van rá lehetőséged.

Fontos: Ha a köröd elején a karakterfigurád a liftben van, de nem akarsz másik szintre menni, ki kell szállnod a liftből. Tedd a karakterfigurádat valamelyik mező mellé az adott szinten, és fedezd fel a mezőt, vagy kombináld egy kalandkártyával (lásd 8. oldal).

Megjegyzés: Ugyanazon a mezőn több karakter is állhat. Ne tedd a karakterfigurát közvetlenül a mezőszámra, hanem inkább mellé, hogy az látható maradjon!

3) Új épületszint megnyitása
Ha olyan szintkártyához érkezel, amely még nincs felfedve, fordítsd a színére és olvasd fel a megfelelő bejegyzést a könyvben; ott részletesen le van írva, mit találsz ezen a szinten. A játék elején az A szintkártyához az A bejegyzés tartozik.
Miután így megnyitottál és meglátogattál egy új helyszínt, a szintkártya a továbbiakban a képes oldalára fordítva marad. A hozzá tartozó bejegyzést bárki bármikor újra elolvashatja.

Fontos: Először olvasd fel a szintre vonatkozó bejegyzést, és csak ezután tedd a karakterfigurádat a mezőhöz, amelyet fel akarsz fedezni, vagy amellyel kalandkártyát szeretnél kombinálni.

Kalandok könyve
Minden alkalommal, amikor egy mezőt felfedezel, amikor kalandkártyákat kombinálsz (lásd a 7. oldalon), vagy ha a játék erre utasít, olvasd fel hangosan a megfelelő bejegyzést a könyvből!
A bejegyzések növekvő sorrendben követik egymást. Ügyelj rá, hogy csak azt a bejegyzést olvasd fel, amelyet akkor és ott kell!

4) Egy akció végrehajtása
Ha nem vagy épp a liftben és nincs olyan kalandkártyád, amely másképp utasít, a következő műveletekből kell végrehajtanod egyet:
a) fedezz fel egy mezőt, VAGY
b) kombinálj (rendelj egymáshoz) két kalandkártyát, vagy
c) kombinálj egy kalandkártyát egy mezővel.

a) Mező felfedezése egy adott szinten
Minden szinten több mező van, amely felfedezésre vár. Minden mezőt egy szimbólum és egy háromjegyű szám jelöl (lásd jobbra).

Riasztási fokozatok és kockázatok
A Monochrome Rt. területén minden mezőhöz tartozik egy riasztást kiváltó szimbólum, és a játék elején minden karakter úgy indul, hogy bizonyos mezők számára kockázatosabbak. Mielőtt egy adott mezőhöz tartozó bejegyzést felolvasol a könyvből, ellenőrizd, hogy emelkedik-e ott a riasztási fokozat.
Ugyanis ha olyan mezőt fedezel fel vagy kombinálsz kalandkártyával (lásd 8. oldal), amelyen a kockázatkártyáddal megegyező szimbólum szerepel, a riasztási fokozat azonnal 1-gyel emelkedik. Ha több kártyád is van, melyen ugyanez a szimbólum látható, a riasztási fokozat annyival emelkedik, ahány ilyen kártya van nálad!

Fontos: A riasztási fokozat soha nem lehet 5-nél magasabb. Az 5. fokozat elérésekor bekövetkezik az általános riasztás; az ilyen eseteket jegyezzétek fel, majd rögtön olvassátok el a 999. bejegyzést a könyvben.

Példa: Chiu felfedezi a 105. mezőt, és nála van a 49. kártya. A kártyán ugyanaz a szimbólum van, mint a 105. mezőn. Ezért 1-gyel emelkedik a riasztási fokozat.

Ha fel akarod fedezni a mezőt, ahol a karakterfigurád áll, keresd meg a Kalandok könyvében azt a bejegyzést, amely a mezőnek megfelelő háromjegyű szám mellett található, és olvasd fel hangosan. Ezzel információhoz juthat a csapat, megtudtok egy további részletet a történetből, vagy új kalandkártyákat vehettek fel.

Megjegyzés: A szintkártyákon az egyes mezőszámok a játék során változhatnak. Ha egy adott szintet ábrázoló későbbi kártyán valahol más mezőszám szerepel, mint korábban, akkor azon a mezőn új felfedezni való van! De előfordul az is, hogy egy-egy helyszínre érdemes később is visszatérni, mert ott új információ vár, vagy más kalandkártyák válnak elérhetővé.

A KÁRTYÁKRA VONATKOZÓ SZABÁLYOK
Egyes bejegyzések kalandkártyák húzására vagy eldobására utasítanak.
Teendők, ha az alábbiakra szólít fel egy bejegyzés:
• Húzz egy vagy több kalandkártyát a kalandkártya pakliból: vedd fel a kártyákat és tedd magad elé képpel felfelé – hacsak az utasítás mást nem mond. Ezzel a kártyák bekerülnek a készletedbe.
• Helyezz vissza egy kalandkártyát a pakliba: tedd a kártyát lefordítva a pakliba, az eredeti helyére.
• Helyezz vissza egy vagy több kalandkártyát a dobozba: tedd vissza a kártyá(ka)t a dobozba; ezeknek nem lesz már szerepe a játékban. Mindegy, hogy épp kinél és hol van az adott kártya.

Fontos: Ha az utasítás úgy szól, hogy távolíts el egy kártyát a kalandkártyapakliból, azt tedd vissza a dobozba anélkül, hogy megnéznétek. Csak az utolsó fejezet után szabad megnézni, mivel túl sokat árulna el a történetről!

Megjegyzés: A játék során előfordulhat, hogy olyan kártya felvételére kapsz utasítást, amely már nálad van. Az ilyen instrukció nyilvánvalóan nem hajtható végre. Az is megtörténhet, hogy olyan kártya visszatételére szólít fel egy bejegyzés, amely már nincs játékban. Az ilyen instrukció is érvénytelen.
A játékból eltávolított kártyák a továbbiakban már nem kerülnek vissza.
A többi esetben is úgy kövesd az utasításokat, ahogy az lehetséges.

b) Két kalandkártya kombinálása egymással
Egyes mezőkön kalandkártyákat vehetsz fel. Ezeket a játék során egymáshoz rendelheted, azaz kombinálhatod (és kombinálnod kell) bizonyos más kalandkártyákkal vagy mezőkkel. Lesz olyan eset, amikor egyértelmű az összerendelés — és olyan is, amikor nem.
Két kalandkártyát bármikor kombinálhatsz, kivéve, amikor a liftben tartózkodsz.

A kombinálás menete
Egy kalandkártya kombinálása egy másik kalandkártyával vagy egy mezővel azt jelenti, hogy azok sorszámát egymás mellé állítva összeolvasod, így egy összevont számot kapsz. Nézd meg a számokat: a kalandkártyák bal felső sarkában egy kétjegyű szám látható, míg a mezőket háromjegyű szám jelöli.
Az összevonás a két szám közül az alacsonyabbal kezdődik, utána következik a nagyobb szám. Így a kombináció négy- vagy ötjegyű szám lesz (ld. az alábbi példát). Ezután keresd meg a könyvben a kapott számmal jelzett bejegyzést és olvasd fel hangosan!

c) Kalandkártya és mező kombinálása
Ha egy kalandkártyát egy mezővel szeretnél kombinálni, az adott mezőn kell állnod.

Fontos: Ne feledkezz meg a riasztóról! Ha a mezőn és egy kockázatkártyádon azonos szimbólum szerepel, emelned kell a riasztási fokozatot.

Példa: Nálad van a 10. (macskaeledel konzerv) és a 11. (konzervnyitó) kalandkártya. Felfedezel egy macskát a 104. mezőn. Úgy döntesz, hogy megpróbálod megetetni a macskát, ehhez ki kell nyitnod a konzervet. Kombinálod a 10. kártyát a 11. kártyával, és megkeresed az így kapott 1011. számú bejegyzést:
„Nagyszerű! Sikerült kinyitnod a konzervet. Tedd vissza a 10. és a 11. kártyát a dobozba, majd vedd fel a 12. számút.” A 12. kártyán egy nyitott macskaeledel konzerv látható.

A következő körben kombinálhatod a 12. kártyát a 104. mezőn megbújó macskával. Keresd meg és olvasd fel az így kapott 12104. bejegyzést. Ha te vagy Chiu, a riasztási fokozatot is emelned kell 1-gyel - a 104. mezőn látható riasztási szimbólum miatt.

Fontos! A játék mindig közli, ha vissza kell tenni egy kalandkártyát a dobozba. Amíg nincs ilyen utasítás, tartsd meg a kalandkártyákat! Ha a kapott számkombináció nem szerepel a könyvben, az adott kalandkártyák nem kombinálhatók egymással, vagy azzal a mezővel.
Kalandkártya nem kombinálható karakterkártyával. Néhány kalandkártya többször is kombinálható, más-más kalandkártyákkal vagy mezőkkel.
Ha egy adott kombinációhoz nem tartozik bejegyzés, folytasd a következő fázissal. További akciót már csak a következő körben végezhetsz.

5) Kalandkártyák megosztása
Miután az akciód végrehajtottad, bármennyi kalandkártyát átadhattok egymásnak azokkal a társaiddal, akik veled azonos épületszinten tartózkodnak.

A játékállás mentése
A játék mentésekor készítsetek fotót az aktuális játékállásról és a nálatok levő kalandkártyákról. Természetesen tollat, papírt is használhattok fotózás helyett.
Feltétlenül jegyezzétek fel az aktuális riasztási fokozatot is, és hogy hol állnak a karakterfiguráitok! Ezután az összes felfedett szintkártyát, a megszerzett kalandkártyáitokat és a karakterkártyákat tegyétek egy műanyag tasakba, a még fel nem fedett szintkártyákat és a többi kalandkártyát egy másik tasakba. 
A játékból már eltávolított szintkártyák és kalandkártyák maradjanak külön
a dobozban. Amikor legközelebb folytatni szeretnétek a játékot, rendezzétek el a szintkártyákat és a kalandkártyákat a képek/jegyzetek alapján, majd állítsátok a karakterfigurákat a megfelelő mezőkhöz.

A JÁTÉK INDÍTÁSA
Most már mindent tudtok, kezdődhet a kaland! Helyezzétek a karakterfigurákat az A szintre és olvassátok tovább a szabályt.

BEVEZETÉS
Egy különleges bűnbanda tagjai vagytok. Olyanok veszik igénybe
a szolgálataitokat, akik kényes dolgokat akarnak elintéztetni. Sürgősen.
Diszkréten. Illegálisan. Igaz, mostanában nem dübörög az üzlet, és a legutóbbi munkátok se tegnap volt már. Lehet, hogy megfigyelés alatt álltok, és a Szervezet feketelistára tette a csapatot?
Egy zörej visszaránt a valóságba. Az ajtó előtt a padlón alaktalan csomag hever.
Jelöletlen, nincs rajta se feladó, se címzett. Nincs értelme kilesni az ajtón – a küldemény nyilván drónnal érkezett. Izgatottan kibontjátok a csomagot. Pár menő, vadonatúj AR-szemüveget találtok benne, egy rövid üzenettel: „Vegyétek fel!” Kíváncsian tesztek eleget a felszólításnak. Egy épület jelenik meg előttetek a szemüvegen át, majd egy férfi hangját halljátok:

„Helló! Köszönöm, hogy meghallgattok! Ovin vagyok. Amit most láttok, az
a Monochrome Rt. épülete. Valószínűleg már hallottatok a társaságról. Az elmúlt években a világ három legnagyobb gyógyszercége közé nőtte ki magát. Az a hír járja, hogy mostanában egy forradalmian új terméket fejlesztettek ki: egyfajta csodaszert, a neve Rainbow. Állítólag javítja a koncentrációt és a fizikai teljesítményt is, sőt a szövetek helyreállítását is jelentősen felgyorsítja – vélhetően mindennemű mellékhatás nélkül.”

„Egyelőre minden a legnagyobb titokban zajlik. A Monochrome jelenleg egy távoli kutatóbázison teszteli a Rainbow-t; ezt látjátok itt.”
„Érdekel az ügy? Helyes! Ugyanis azt szeretnénk, ha megtudnátok pár dolgot
a Rainbow-val kapcsolatban. Sikerült szereznünk néhány alapszintű beléptető kártyát, ezekkel bemehettek az épületbe. Azt várjuk tőletek, hogy bejussatok az elzárt szintekre is, és további információt derítsetek ki a szintetizálási folyamatról, sőt lehetőség szerint szerezzétek meg a képletet! Azt valószínűleg egy erős biztonsági védelemmel ellátott laboratóriumban őrzik.” 
„Van még három dolog. Először is: mindannyiunk jól felfogott érdekében ügyeljetek rá, hogy ne hagyjatok nyomot magatok után – semmit, ami kapcsolatba hozható velünk, vagy visszavezethető lenne ránk! Másodszor: az adatszemüveget az épületen belül is használhatjátok, azzal kommunikálhattok egymás között, és láthatjátok-hallhatjátok mindazt, amit a többiek látnak és hallanak. Harmadszor pedig: nem ti vagytok az elsők, akiket megbíztunk ezzel a feladattal. Az előző csapattal azonban elvesztettük a kapcsolatot egy ideje. Tehát legyetek résen!”
Amint az utolsó mondatok elhangzottak, egy férfi és egy nő képe tűnik elő. Ezután a szemüveg kivilágosodik, ti pedig egymásra néztek. Rainbow... Ezek a hatások erős túlzásnak tűnnek! Az ügyfeletek, Ovin, azonban meg van győződve róla, hogy a szer rendkívül értékes. Szóval, miért is ne?
Néhány nappal később már ott álltok a Monochrome Rt. távoli kutatóbázisának földszintjén. Elmúlt éjfél. Egy fehér macskát vesztek észre, de az máris eltűnik a bútorok mögött. Remélhetőleg még senki más nem észlelte a jelenléteteket. A lopott belépőkártyákkal eddig jutottatok. Most rajtatok a sor! 

Olvassátok fel az A szinthez tartozó bejegyzést a Kalandok könyvében, és vegyétek fel az M1 kalandkártyát. Ez lesz a küldetésetek!

ÉRTÉKELÉS
Az alábbi táblázatból kiderül, mennyire voltatok eredményesek!
0–50 pont: Ezt megúsztátok! Sértetlenül kijutottatok. Ügyes!
51–75 pont: Sikeresen befejeztétek a küldetést. Gratulálunk!
76–100 pont: A Monochrome Rt. titkainak nagy részét sikerült megszereznetek. Nagyon jó!
101–125 pont: Könnyedén végrehajtottátok a feladatot. Kiváló!
126–150 pont: A tökéletes rablás! Megemeljük kalapunkat a filmbe illő teljesítmény előtt!

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Kapcsolódó termékek