8.990 Ft

Kergecerka társasjáték

8.990 Ft
Legfontosabb jellemzők

A Kergecerka egy nagyon mókás társasjáték, melyben a nagy méretű rezgő ceruza segítségével kell lerajzolni a kártyákon szereplő feladványokat. 

Életkor: 6 éves kortól, 2+ játékos

Szállítási információk

Elérhetőség: Saját raktárról, azonnal
Várható szállítási idő: 2024. május 28.
Cikkszám: 11801
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Átlagos értékelés: (1) Tovább az értékeléshez
Kedvencekhez: Kívánságlistára teszem
Ingyen szállítás 50e Ft felett
Packeta: 1090 Ft * GLS házhoz szállítás: 1690 Ft, akár másnap * GLS Csomagpont/Automata: 1190 Ft * Foxpost: 1290 Ft * MPL házhoz szállítás: 2990 Ft
Ingyenes személyes átvétel, akár aznap
Budapesti üzletünkben
Többféle fizetési lehetőség
bankkártyás fizetés * előre utalás * utánvét * Utánvét díja bruttó 450 Ft

Termék jellemzők

Mit kell tudni a játékról?

Kergecerka

Próbáltál már zötyögő vonaton rajzolni, vagy a centrifugáló mosógépen labirintus feladványt rajzolni? Nem??? Nem csoda, hiszen rajzolni nyugodt körülmények között, biztos alapon lehet a legjobban. És akkor jön ez az a megkergült óriásceruza, ami folyton mocorog, rezeg. Ezzel próbálj meg egy normális ábrát összehozni! Nagyon vicces, amikor egy olyan egyszerű képet, mint például az alma, nem tudsz megrajzolni a rajzeszközöd állandó mocorgása-rángatózása miatt. És akkor a bonyolultabb képekről nem is beszéltünk. Kipróbáltuk, és nagyon sokat nevettünk. Igazi jó partijáték gyerekeknek, de felnőtteknek is jó buli.
Felnőtt társaságok bonyolultabb ábrák megrajzolását is vállalhatják. A készletben 2 darab filctoll található, melyeket adott esetben cserélni lehet azonos méretű eszközökkel. Csapatjátékként játszható, akár az activity.

A játék elemmel működik ( 3 db AAA elem) melyet a csomagolás nem tartalmaz.

Doboz mérete: 26,5 x 26,5 x 7 cm 
Cerka mérete: 24,5 x 7 cm
Doboz tartalma:

  1. 1 homokóra (1 perces )
  2. 1 óriás ceruza (2 matrica díszítésként)
  3. 2 filctoll
  4. 150 darab kártya (75 tárgy és élőlény, 75 leírás pl.:telefonál)
  5. 2 letörölhető tábla
  6. használati útmutató

Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2+ fő 
Játékidő: 15-30 perc

KergeCerka társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!

Társasjátékok gyerekeknek
Családi társasjátékok
Party, buli társasjátékok
Fejlesztő játékok kisiskolásoknak
kooperatív játékok
Vicces játékok
játékok 5-8 éveseknek
játékok 8-12 éveseknek

Játékszabály

Kergecerka játékszabály

Tartalma

  • 1 homokóra (1 perces)
  • 1 óriás ceruza (2 matrica díszítésként)
  • 2 filctoll
  • 150 darab kártya (75 tárgy és élőlény, 75 leírás pl.: telefonál)
  • 2 letörölhető tábla
  • használati útmutató

A játék célja:
A játék célja az, hogy próbára tedd rajz és tippelő képességedet. a csapatmunka, a képzelet és a kreativitás játszik most kulcsszerepet. dolgozzatok együtt az óra ellenében, és tippeljétek meg a rajzot, miközben jókat kacagtok magatokon!

Előkészületek:
Osszátok 2 részre a kártyákat: Tárgy/Élőlény és Leírás, majd helyezzétek a két kupacot lefordítva az asztalra. Osszátok a társaságot két egyenlő részre. Osszatok ki mindkét csapatnak egy-egy törölhető műanyag rajztáblát és filctollat, amivel tudtok rajzolni a játék alatt. Páratlan számú játékos esetén lásd a "Játékosok száma" részt.

MEGJEGYZÉS: HASZNÁLJATOK NEDVES RUHÁT A MŰANYAG TÁBLA TISZTÍTÁSÁHOZ

Mindkét csapat választ egy rajzolót - Ő lesz az, aki a játék során készíti a rajzokat. A csapat további tagjai lesznek a tippelők.

A játék menete:
Mindkét csapat tíz-tíz kártyát kap. A tíz kártyából 5 kártya a Tárgy/Élőlény, míg a másik 5 kártya Leírás pakliból kerül kiosztásra. A legfiatalabb játékos csapata jogosult megkezdeni a játékot. A Csapat rajzolója húz 1 Tárgy/Élőlény és 1 Leírás kártyát az ellenfél csapatának kártyái közül. Miután megnézte azokat, lefordítva az asztalra helyezi.

Rajzolás és tippelés
A rajzoló megfordítja a homokórát, behelyezi a filctollat a KergeCerkába és elkezdi rajzolni a két feladványt, amit lefordítva az asztalra helyezett. A többi játékos mind tippelő, akik bekiabálják tippjeiket. 

  • A rajzoló nem beszélhet azt leszámítva, hogy "IGEN"-nel jelzi, ha a tippelő helyesen tippelte meg a kártyán lévő feladatot.
  • Csak 1 rajz megengedett. Mindkét (Tárgy/Élőlény és Leírás) kártyán lévő dolgot csak 1 rajzban szabad kommunikálni.
  • A rajzoló gesztikulálhat. Például rázhatod a fejedet, bólogathatsz ezzel jelezve a többieknek, ha jó nyomon vagy éppen rossz nyomon járnak.
  • Betűt nem lehet írni, de szimbólumok rajzolhatóak.
  • A rajzolás és a tippelés addig folytatódik, amíg ki nem találjátok a két kártya kombinációját vagy az időtök le nem jár.

Pontszerzés
Ha egy Tárgy/Élőlény vagy Leírás kártyát helyesen találtatok ki, akkor a kártyán szereplő pontszámot nyeri meg a csapat. Ha mindkét kártyát sikerül kitalálnotok, akkor a két kártyán szereplő pontérték összegét nyeritek meg. Ha az 1 perc lejártával nem sikerül kitalálni a feladványokat, a kártya vagy kártyák visszakerül(nek) a pakli aljára.

Új kör
A kör végén a rajzoló húz a pakliból egy Tárgy/Élőlény és egy Leírás kártyát, így a csapatnak ismételten 10 kártya lesz a kezében. Most az ellenfél következik és húz 1-1 kártyalapot, rajzolás és tippelés a fentiek szerint.

Győztes: Az a csapat nyer, aki előbb éri el vagy meghaladja a 20 pontot.

Játékosok száma:
Ha a játékosok összlétszáma páratlan, akkor kiválasztanak egy játékost, aki mindkét csapat kártyahúzója és rajzolója lesz, a többiek pedig 2 egyenlő létszámú csapatba oszthatóak.

Vélemények

5.00
(1 értékelés)
Írja meg véleményét !
Oszd meg másokkal tapasztalataidat, véleményedet!
Nagyon mókás társasjáték. A rezgő kerge cerka használatával elég nehezen megy a rajzolás, de minden percét élveztük és közben jókat nevettünk a gyerekekkel együtt. Rengeteg feladvány van benne, de persze bármi más is kitalálható.
2020. 09. 16.

Youtube videók

Árukereső.hu Árukereső.hu