Termék jellemzők
Mit kell tudni a játékról?
Hedbanz társasjáték! Ki vagyok én?
A játék menete:
Nagyon egyszerű: válassz, tedd fel és játssz! Válassz egy fejpántot, és helyezz bele egy képkártyát anélkül, hogy megnéznéd a rajzot.
Most már mindenki látja, hogy mi vagy, csak te nem tudod. Majd amikor te jössz, tegyél fel kérdéseket, és az azokra kapott igen vagy nem válaszokból próbáld meg kitalálni, mi van a fejeden lévő kártyán. Erre annyi időd van, amíg a homokórában lepereg a homok, tehát ügyesen kell kérdezni. Ha nem jut eszedbe kérdés, akkor válassz egyet a mintakérdéseket tartalmazó kártyalapjaid közül. Ha hamarabb kitalálod a fejeden lévő képet, mint ahogy lejár az időd, akkor válassz gyorsan egy új kártyát és kérdezz, kérdezz gyorsan és sokat!
A játék fejleszti a logikus gondolkodást, a lényeglátást, és a szociális készséget. Vidám, könnyen tanulható játék melyet a szülők is szívesen játszanak.
Nyelvtanulásnál is alkamazható.
Nem hiányozhat egy gyerekzsúrról sem.
Doboz tartalma:
- 6 db különleges fejpánt
- 16 db pontozó zseton
- 1 db homokóra
- 69 db kártya
- 27 db kérdés kártya
- 1 db leírás
Ajánlott: 5 éves kortól
Játékosok száma: 2-6 fő
Játékidő: kb. 30 perc
Hedbanz társasjáték játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!
Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
Barkóba társasjátékok
Barkohba játékok
Családi társasjátékok
Vicces társasjátékok
Játékok 5-8 éveseknek
Játékok 8-12 éveseknek
Az összes Spin Master játékot itt találod
Játékszabály
A játék menete:
Nagyon egyszerű: válassz, tedd fel és játssz! Válaszd ki azt a fejpántot, amelyik a legjobban tetszik, és vegyél egy képkártyát, anélkül, hogy megnéznéd a rajzot. Tedd fel a fejpántot, és helyezd bele a kártyát úgy, hogy az összes többi játékos láthassa az ábrát. Majd tegyél fel kérdéseket, és az azokra kapott igen vagy nem válaszokból próbáld meg kitalálni, mi van a kártyán!
Válassz:
Válassz ki egy fejpántot. Négy közül választhatsz. Ezután válogasd szét a mintakérdéseket tartalmazó kártyákat és képkártyákat. Helyezd a mintakérdéseket tartalmazó kártyákat és a pontszámkitűzőket olyan helyre, ahol mindenki könnyen eléri őket. Keverd meg a kártyákat, és adj egyet lefelé fordítva minden játékosnak- A KÉPET NEM SZABAD MEGNÉZNI! Helyezd a maradék kártyákat képpel lefelé fordítva olyan helyre, ahol mindenki könnyen eléri őket.
Tedd Fel:
Tedd fel a fejedre a fejpántot ( igazítsd meg úgy, hogy jól illeszkedjen, de ne legyen túl szoros ). ANÉLKÜL? HOGY RÁNÉZNÉL A KÉPRE, tedd a képkártyát a fejpántba úgy, hogy a többi játékos lássa a képet. A mintakérdéseket tartalmazó kártyák ötletet adhatnak ahhoz, hogy mit kérdezz.
Játssz:
Tegyél fel igen/nem kérdéseket, hogy kitaláld, mi van a fejpántodban lévő kártyán. Amikor te jössz, fordítsd meg a homokórát, és kezdj el kérdéseket feltenni! Néhány lehetséges kérdés: Állat vagyok?, Bundám van?, és így tovább.
A kérdésekre vagy Igen-nel vagy Nem-mel szabad válaszolni. Amíg te vagy a soros, bármikor rákérdezhetsz, _____ vagyok?
Ha nem jut eszedbe kérdés, válassz egyet a mintakérdéseket tartalmazó kártyáról.
Ha hamarabb kitalálod a képet, mint ahogy a homokóra lejárna, gyorsan válassz egy másik kártyát, tedd a fejpántodba, és folytasd a játékot. Tegyél fel kérdéseket, amíg a homokóra le nem jár. Majd minden egyes helyesen kitalált kártyáért vegyél egy pontszámkitűzőt, és tedd fel a fejpántodra.
Ha a homokóra lejár, de még nem sikerült kitalálnod a kártyát, amikor legközelebb te jössz, újabb kérdéseket tehetsz fel a kártyával kapcsolatban. Dönthetsz úgy is, hogy a kártyát új kártyára cseréled, amikor újra rád kerül a sor.
Győzz:
Akinek elsőként sikerül összegyűjtenie 3 pontszámkitűzőt, nyer. Tedd fel a győztesnek járó koronát!