Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek Menü

Gumizás szabályai

A gumizáshoz nincs másra szükséged, mint egy gumikötélre, amit itt megtalálsz: Kötél gumizáshoz, és legalább egy vagy inkább több barátra, családtagra.

Ha csak egyedül gyakorolnál, akkor szükséged van két székre, amire majd kifeszíted a gumikötelet.

Ha barátokkal játszol, ketten álljanak egymással szemben, és feszítsék ki a kötelet a lábaik között. Középen fog elhelyezkedni az ugró.

A következő gyakorlatok egyszerűbbek, bemelegítő gyakorlatok, ezeket ajánljuk kisebbek számára:

1. Feszítsétek ki a gumit, vagy állítsátok fel a székeket.

2. Végezd el a gyakorlatot, bal oldalt, jobb oldalt, bal oldalt, jobb oldalt, bent, kint, bent és a végén ugorj a kötélre. Így:

2. szint. Forgásokkal, kötélhajlítással

Ebben a gyakorlatban két újítás van az előzőhöz képest. Az elsőt a 3.4. ábrán találjátok. Itt a lábad közé kell szorítanod a kötelet. A 2. pedig a 6-7-es ábrán látható, itt ugrás közben 180 fokos fordulatot kell tenned, majd vissza.

Egy klasszikus feladatsor, ha már megy, és nem érünk hozzá a kötélhez közben, akkor emelhetjük a kötél magasságát, minél magasabban van, annál nehezebb a feladat.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: Cikkek