Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek

Folyó Marbushka magyar társasjáték

Kattints a képre több képhez
További képek
Ár:
11.900 Ft
Elérhetőség: Készleten van
Várhatóan ekkor kapod meg ha most megrendeled GLS házhoz szállítással: 2019. október 22.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Életkor: 6 éves kortól, 2-4 játékos
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:

Leírás

Folyó Marbushka

Kutatásotok során a hömpölygő folyón kell, minél értékesebb felfedezést tenni. Különböző felszerelések állnak rendelkezésedre,amiket a raktárhajón tudsz megvásárolni (pl.: távcső, búvár felszerelés, mikroszkóp...), hogy a te expedíciód legyen a legsikeresebb. Vidám tele fordulatokkal, elképesztő felfedezésekkel.

A marbushkától megszokott gyönyörű illusztrációk, mesebeli grafika jellemzi a Folyó társasjátékot is. Légy TE a legsikeresebb felfedező. Készen állsz egy izgalmas szórakoztató családi expedícióra? Akkor ez a TE játékod. Kicsiknek és nagyoknak egyaránt  ajánljuk. 

Játék előkészülete:

Rakjatok ki egy tetszőleges folyót a 18 folyó lapkából, kezdve a kikötővel és befejezve az öböllel. 8 bólyát tegyétek le nyolc különböző lapkára, a piros raktárhajót pedig a folyó 9. lapjára. Válasszátok szét a felszerelés kártyákat és a felfedezés kártyákat. Minden játékos vegyen maga mellé egy újságcikket, egy karakter korongot és egy hajót a színben hozzá illő 6 db lépés koronggal együtt. A hajódat tedd a kikötőbe, a karakter korongot pedig az újságcikk fejlécére.

Kezdődhet is a játék!

Játék menete:

A játék körökből áll, ahol először lépsz a hajóddal vagy a raktárhajóval, majd azonnal végrehajtod a lehetséges akciókat. Minden kör elején a játékosok kiválasztják a lépés korongjaik közül, hogy mennyit szeretnének lépni. A korongokat mindenki tegye lefordítva a saját újságcikkén a megfelelő mezőre. mindenki egyszerre felfordítja. A korongok addig ott maradnak, míg az összes lépéskorongot fel nem használtuk.

Hajók mozgatása:
Az lép a hajójával először, aki a legkisebb értékű korongot tette le. Ha ugyan az az érték van rajta, akkor az, aki közelebb van a start mezőhöz. 
lépés korong - annyit léphetünk amennyit a korong mutat, se többet, se kevesebbet, előre-hátra mozoghat a hajó. Egy folyó lapkán többen is állhatnak.
Csillag- ha csillagot raktár akkor a raktárhajóval kell lépned. A körben lerakott, legalacsonyabb értékű korong szerint léptesd előre vagy hátra. Ha többen raktak, akkor a közelebbi játékos, aki a start mezőhöz van az lép, egyenlőség esetén a legfiatalabb. Ha mindenki akkor 2 lépést lehet tenni a fenti szabályoknak megfelelő sorrendbe. 

Akciók:
1. egy bólya van a folyó lapkán: kutatást végezhetsz
2. a raktár hajó áll a folyó lapkán: vásárolnod KELL egy eszközt
3. üres mezőre érkezve nincs akciód

Az akció végrehajtása után, a következő játékos lépése és akciója következik.

1. A bólyák kutatási területeket jelölnek, ahol lehetőséged adódik újabb felfedezésre, ha meg van a megfelelő felszerelés. Nézd meg a felfedezés pakli legfelső kártyáját. 
ha olyan kutatási eszköz van rajta, ami a birtokodban van, akkor sikerrel jártál
Ha nem, akkor is van még egy esélyed! Ha a következő lapkán lévő eszköz birtokodban áll akkor sikerrel jártál, ha nem akkor a kártyát vissza kell tenni a pakli tetejére és az akciód véget ért.

Az elnyert kártya hátoldalán látható az új felfedezésed, illeszd a kártyád az újságcikked egyik rubrikájába.
A kártyákon különböző pontszámokat kell a játék végén összeszámolni.

Szerencsekártya: Az a kártya, amin négylevelű lóhere látható, nem függ semmilyen eszköztől, a kutatási területre érve azonnal felveheted.

2.Találkozás raktárhajóval
Akár te lépsz a raktárhajó mellé, akár a raktárhajót mozgatják a te hajód mellé, vásárolnod KELL egy újabb kutatási eszközt lépéskorongért cserébe. Csak azokat cserélheted be, amik még a kezedben vannak, ha kiválasztottad a korongot, dobd be a dobozba, a továbbiakban ezt a korongot már nem használhatod.
Ha több hajó áll a lapkán amire a raktárhajó lépett, akkor ez az akció mindenkire érvényes.

Csere: Mikor betelt az újságcikked, négy alkalommal cserélned KELL. Cserélni csak más értékű kártyára cserélhetsz, ugyanolyanra nem, akkor is ha a csere kedvezőtlenebb eredményt hoz.

A játék vége: Aki négy alkalommal cserélt, be kell hogy hajózzon az öbölbe. Ha az út során kutatási területre lép, már nem cserélhet. Mikor a játékos célba ért, a kört még be kell fejezni. Adjátok össze az újságcikkekben szereplő 4 kép pontszámát. Az elsőként beért játékos(ok) plusz 2 bónuszpontot kapnak. Míg azok akik négynél kevesebbszer vagy egyáltalán nem cseréltek azoktól két pontot kell levonni. A játékot az nyeri, akinek a pontszáma a legmagasabb.

Játék tartalma:

  • 18 folyó lapka
  • 8 bólya
  • 4 karakter korong
  • 4x6 lépés korong
  • 4 hajó
  • 1 raktárhajó
  • 75 kártya
  • 4 újságcikk

A játékban 11 nyelven található játékszabály.

Bohony Beatrix maga tervezi és rajzolja meg a játékokat, de a kis családi manufaktúrában mindenki hozzáteszi a magáét. A Marbushka termékek készítésénél a szépség és tartósság mellett a környezettudatosság is fontos szempont. Az újrahasznosított papír alkalmazásával nem csak a környeztet óvják, a játékoknak is egyedi megjelenést kölcsönöznek, amit a kézműves megoldás is biztosít. 

Ha megnéznéd az összes, nálunk jelenleg kapható Marbushka társasjátékokat, kattints ide: Marbushka játékok

Doboz mérete: 21*21 cm 

Ajánlott: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-4 fő
Játékidő: 30 perc

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!