Weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Amennyiben folytatod a böngészést a weboldalon, úgy tekintjük, hogy nincs kifogásod a weboldalról érkező cookie-k ellen. További információk az Adatkezelési Tájékoztatónkban

Termékek

 Webáruház: 06-20-433-7841    Bolt: 06-20-263-3836

Goula - Első társasom - A három kismalac - JG53146

Kattints a képre több képhez
További képek
Goula- A három kismalac társasjáték
A három kismalac kooperatív játék
Ár:
7.390 Ft
Elérhetőség: Készleten, 1-2 munkanap
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Életkor: 2 éves kortól , 1-4 játékos
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
A Goula fejlesztőjátékok legújabb tagja a Három kismalac- első társasjátéknak kiváló kedves, könnyed társasjáték, melyben a malackákat kell a játékosoknak a házikóba juttatni a farkas elől. Együttműködős társasjáték a legkisebbeknek.

Leírás

Goula Első társasom- A három kismalac

2 éves kortól játszható kooperatív társasjáték, mely kiválóan alkalmas első játéknak.
Az ismert és kedvelt 3 kismalac hazajuttatása a feladat, még mielőtt a farkas is odaérne a házikójukhoz.
A szabályok végtelenül egyszerűek, a játékidő rövid, a játéktábla gyönyörű színes és nagy méretű, a fából készült figurák is nagy méretűek és vidámak, színesek.
Minden adott ahhoz, hogy a kisgyermekeket megismertessük a társasjátékozással és megszerettessük velük az együttjátszást.
A játék kiválóan fejleszti a szem-kéz koordinációt, a finom-motorikát, a szín- és formafelismerést, az alaklátást, és a szociális készséget. Beszédfejlesztő, szókincsbővítő játékként is segítségünkre lehet.

A játék célja
A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér, és leereszkedik a kéményen.
A játék menete
Állítsuk fel a játéktáblát és a házat a helyére, és rakjuk a farkas ösvényét  a ház hátsó részéhez, a lépcsők mellé. Tegyük a malacokat a start mezőkre ( a nyilakra) , és a farkast az ösvényéhez vezető nyílra.
A 6 játékkorongot a játéktáblán lévő körökre helyezzük tetszőlegesen, a virágos oldallal felfelé.
A legfiatalabb gyerek kezd, és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Minden kör kockadobással történik.
Mit mutat a dobókocka?
Színes pötty- lépjen a játékos a malaccal, amelyik előtt olyan a mező színe, mint amilyet dobott. Ha egyik malaccal sem tud lépni, akkor a következő játékos jön.
Fehér pötty- lépjen azzal a malaccal a játékos, amelyikkel szeretne.
Fekete pötty- a farkas lép egy mezőt előre.
Virág- fordítson fel egy korongot a játékos: ha farkast fordít, akkor az halad előre egy mezőt, ha malacot, akkor mindhárom malaccal léphetnek előre egy mezőt.
A ház bejárata minden ösvény utolsó mezője.
Ha a farkas ér haza hamarabb, akkor a játéknak vége.
További játékvariáció
Nem együttműködés a cél, hanem a versengés. Itt a játékosnak előbb kell hazaérnie a malacával, mint a többieknek.

A játék tartozékai:
- játéktábla, 6 puzzle elemből összeállítandó
- házikó, 2 elemből összeállítandó
- 4 fa figura ( 3 malac, 1 farkas) méretek: 6 x 4,5 x 1,5 cm) 
- 6 darab fa korong 4 x 1 cm
- 1 darab nagyméretű dobókocka

Korosztály: 2 éves kortól
Játékosszám: 1-4 játékosnak

A Goula Három kismalac játékszabályát lásd a letölthető játékszabálynál, vagy a "Játékszabály" fülön!

Nem találtad meg amit keresel? Vagy körülnéznél hasonló termékek között? Kattints arra ami érdekes lehet:
kooperatív játékok
Társasjátékok 2 éves kortól
Goula játékok

Játékszabály

Első társasjátékom – A három kismalac

Az első kooperatív játék a legkisebbeknek. A három kismalacnak haza kell jutnia a farkas előtt.

Egyszerű játékszabályok . Nagy, fából készült összetevők, játéktábla és 3D-s ház.

Tartalma:

-          1 db 5 részes játéktábla (teljes méret: 35x60 cm)

-          3 db 4,5x6 cm-es fa kismalac figura

-          1 db 4,5x7 cm-es fa farkas figura

-          1 db 2,5x2,5x cm-es színdobókocka

-          1 db 10x10x12 cm-es 3D házikó

-          6 db 4 cm-es fa játékkorong

Anyaga: fa

Ajánlott korosztály: 2+

Játékosok száma: 1 – 4

Játékidő: kb. 10 perc

Fejlesztési területek:

-          szem-kéz koordináció

-          finommotorika

-          színfelismerés

-          formafelismerés

-          alaklátás

-          társas készségek

A játék célja:

A három kismalacnak haza kell jutnia, mielőtt a farkas odaér és leereszkedik a kéményen.

A játék menete:

Állítsuk fel a játéktáblát és a házat a helyére, és rakjuk a farkas ösvényét a ház hátsó részéhez, a lépcsők mellé.

Tegyük a malacokat a start mezőkre (a nyilakra), és a farkast az ösvényéhez vezető nyílra. A 6 játékkorongot a játéktáblán lévő körökre helyezzük tetszőlegesen, a virágos oldallal felfelé. A legfiatalabb gyerek kezd, és az óramutató járásával megegyező irányban zajlik a játék. Minden kör kockadobással történik.

Mit mutat a dobókocka?

(Színes pötty) : Lépj egy malaccal, amelyik előtt olyan a mező színe, mint amit dobtál. Ha egyik malaccal sem léphetsz tovább, a következő játékos jön.

(Fehér pötty) :  Lépj azzal a malaccal, amelyikkel szeretnél.

(Fekete pötty) : A farkas lép.

(Virág) : Fordíts fel egy játékkorongot: ha farkas, akkor ő halad előre egy mezőt, ha a malacok, akkor mindhárman egyszerre lépnek egy mezőt.

A ház bejárata minden ösvény utolsó mezője.
Ha a farkas ér haza hamarabb, a játéknak vége.

További játékvariáció

Legyél Te az első, aki hazaér! (2 vagy 3 játékos esetén)

Minden gyermek választ egy malacot, és megpróbál elsőként hazaérni vele. A játékosok dobnak a kockával, és a dobott színnel megegyező színű mezőre lépnek a malacukkal. Az nyer, akinek a malaca előbb ér haza. Ha a farkas ér haza előbb, a játéknak vége.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!

Kapcsolódó termékek