Termékek Menü
0

Előnyök

Akár 1 munkanapos kiszállítás
Minden vásárlásodhoz ajándék
 

24 darabos LÜK kirakó tábla (DI)

24 darabos LÜK kirakó tábla (DI) Kattints a képre több képhez
Ár:
3.590 Ft
Elérhetőség: Készleten van
Várhatóan ekkor kapod meg ha most megrendeled Dpd-vel: 2017. június 27.
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!
Életkor: 6 éves kortól 12 éves korig, 1 játékos
Szerezhető hűségpontok: 36
Gyártó, a gyártó összes játékainak megtekintéséhez kattints a képre:
Leírás

24 darabos LÜK kirakó tábla, nagyobb kihívás a LÜK játék szerelmeseinek...

24db-os LÜK kirakó

Miért jó a 24 darabos LÜK kirakó készlet?

  • nagyobb teret ad a fejlesztésnek
  • több variációs lehetőséget biztosít
  • további differenciálási lehetőséget nyújt
  • a nagyobbak is szívesen használják

Kiknek ajánljuk?

Akik már ismerik és szeretik a 12-es LÜK-öt és nehezebb próbatételre vágynak. V egyes fejlettségi szinten álló, 3-4. osztályos gyerekcsoportokban a gyorsabban haladóknak,  akár felső tagozatosoknak is!

Paraméterek
Életkor 8-99 év
Játék kategória LÜK tanulójáték
Márka LÜK 24 darabos
Mit fejleszt Figyelem fejlesztése
Fiú/Lány Unisex (mindkettő)
Árkategória 3001-5000Ft
Gyártó LÜK, Játék webáruház:okosjatek.hu
Játékosok száma 1
Korosztály 6 éves kortól 12 éves korig
Jelleg készségfejlesztő, képességfejlesztő, oktató, logikai fejlesztő játék
Fejlesztő terület térlátást, logikai gondolkodást, memóriát, probléma megoldó képességet, kombinációs készséget, rugalmas gondolkodást, számolási készséget, koncentrációt, megfigyelő képességet, rendszerező képességet, reakció készséget, forma felismerést, ábra olvasást, finommotoros készségeket, megosztott figyelmet, tudásszerző képességet, azonosságok és különbségek felfedezését, rész- egész megfeleltetését, színek és formák megkülönböztetését, ellentétel egymáshoz rendelését, méretek és arányok viszonyítását, irányok felismerését, önálló feladat megoldást, önálló ellenőrzést fejlesztő játék
Kompetencia szövegértési és szövegalkotási, matematika, tudásszerző képesség, tanulási képesség, idegen nyelvi kompetencia, szociális-, környezeti és természettudományi, életviteli, életpálya-építési, kommunikáció, hatékony önálló tanulás, kezdeményező képesség, esztétikai kompetencia
Vélemények
| 5 / 5 csillag!
2016. 04. 20.

Kiváló játék miközben fejleszt is!
| 5 / 5 csillag!
2015. 12. 24.

Nagyon hasznosnak találom, mert játékosan fejleszti a gyermekek logikáját.
| 5 / 5 csillag!
2015. 02. 27.

Ezzel a fejlesztő táblával rengeteg érdekes feladatot lehet adni a tanulóknak, akár egyéni fejlesztés, akár páros , vagy kiscsoportos foglalkozás során. Figyelemre, kreativitásra, önállóságra neveli a tanulókat. Előnye, hogy felső tagozaton, sőt középiskolában is használható.
| 5 / 5 csillag!
2014. 07. 03.

Ez a fejlesztő játék nagyon hasznos, lehetővé teszi a feladatmegoldások önellenőrzését, a hibák javítását.
Írd meg a véleményed


Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

SetEmail('somebody@example.com'); /** Customer's cart example. */ $Cart = array( 'AAA111' => 'Name of first purchased product', 'BBB222' => 'Name of second purchased product' ); /** Provide the name and the identifier of the purchased products. * You can get those from the webshop engine. * It must be called for each of the purchased products. */ foreach($Cart as $ProductIdentifier => $ProductName) { /** If both product name and identifier are available, you can provide them this way: */ $Client->AddProduct($ProductName, $ProductIdentifier); /** If only product name is available, you can provide it with the following call: */ $Client->AddProduct($ProductName); /** If neither is available, you can leave out these calls. */ } /** This method perpares to send us the e-mail address and the name of the purchased products set above. * It returns an HTML code snippet which must be added to the webshop's source. * After the generated code is downloaded into the customer's browser it begins to send purchase information. */ echo $Client->Prepare(); /** Here you can implement error handling. The error message can be obtained in the manner shown below. This step is optional. */ } catch (Exception $Ex) { $ErrorMessage = $Ex->getMessage(); }