1. Djeco Topanifarm (1 éves kortól)
Találd meg, vajon hol laknak az állatkák!
Egymásba rakható és egymásra építhető, színes dobozok sok kedvességet és játékélményt nyújtanak már az egészen piciknek is. A tartós, keménykarton dobozok nem okoznak sérülés a gyermeknek, és a környezet sem sínyli meg a dobozok dobálását. Nagyon inspirál a szerepjátékra, beszélgetésre, mesélésre az állatokról és élőhelyükről. Színkavalkád a Djeco-tól.
Zárak, zárak és zárak! Melyik fiú ne lenne oda ezért a szuper játékért!
Különböző zárakkal nyitható kis ajtók, melyek mögött elbújtak a képek. Matatófal, vagy "matató tábla" néven is ismeretes szuper készségfejlesztő játék.
Mágneses, állatok a farmon ajtó nyitogatós-kukucskálós készségfejlesztő játék...
Nyisd ki az ajtót, és meglátod, hogy melyik állat lakik ott!
Minden gyerek imádja nyitogatni az ajtót! Most biztonsággal megtehetik! Bekukucskálhatnak az ajtók mögé, hogy meglessék, melyik állat bújt el mögötte.
A rajz, ha megszárad, eltűnik, és a rajzszőnyegen újra rajzolhatsz!
A Camelot Jr, mint a legtöbb Smart Games logikai játék alapvetően nem többszemélyes, hanem egyedül játszható logikai fejlesztő játék rendkívül igényes kivitelben fából. A doboz kibontása után rögtön a kezünkbe vehetünk egy hosszú, (az elemek elhelyezéséhez szolgáló) mélyedésekkel ellátott fa alapzatot, amelyre különböző alakú, színes faelemeket („épületrészeket”) illeszthetünk.
Valamelyik ravasz róka elvitte nagyi rétesét, és a ti dolgotok megtalálni! A megoldáshoz először is nyomokat kell keresnetek: viselt kalapot az elkövető,
és vajon volt nála zsebóra? Siessetek, nehogy a gazfickó meglógjon!
Az építő elemek egyszerűen egymásba illeszthetők, nincs szükség ajtó, ablak, tető és egyéb az építkezést lassító és nehézkessé tevő összekötő alkatrészre.
A kis gerendákon található bemélyedések speciális kialakításának köszönhetően az óvodás - iskolás gyerekek a legegyszerűbb építményektől (kerítés, őrtorony) a legbonyolultabb konstrukciókig (katedrális, helikopter makett) bármilyen térbeli alakzatot összeállíthatnak.
Pörgős, szórakoztató gondolkodási és megfigyelési képességet fejlesztő játék. Egyedi megjelenés, kör alakú kártyalapokkal.
Az azonosságokat kell felfedezni az 55 kerek lapon, melyek telis-tele vannak változatos, motiváló képekkel. A Dobble kártyajáték alapszabálya pofon egyszerű: az 55 lap közül bármely kettőt kiválasztva csak egyetlen azonos képet láthatunk (de lehet, hogy más méretben). Ki találja meg először? Könnyű feladatnak tűnik, de a nagy kapkodásban könnyen mellé lőhetünk.
Segíts a mókusoknak, hogy felkészüljenek a télre!
Mozgasd a mókusokat úgy, hogy a téli elemózsiájukat sikerüljön összegyűjteni, elrejteni.
A Makkant mókusok egy egyedi, tologatós logikai puzzle. Tologasd a mókusokat megfelelő sorrendben, hogy a náluk lévő mogyorót egy lyukba tolják, ahol a mogyoró leesik. Az összes mogyorót egy ilyen "oduba", vagyis lyukba kell biztonságba helyezni, hogy a mókusok télen ne éhezzenek. Tudsz nekik segíteni?
Az Azul-ban nincs más dolgotok, mint okosan és időben kiválasztani azokat a csempéket a gyárak kínálatából, amelyekből a legértékesebb helyekre tudsz tartalékolni készletet, majd azokból feltölteni a készülő díszes csempefal sorait és oszlopait.
Ehhez nem csak a saját készülő munkátokat, de a többiekét is figyelned kell! Egy rossz választásnak akár az is lehet a vége, hogy egy akkora csempekészlet jut neked, amelyet nem tudsz beépíteni, így a nyakadon maradó darabok miatt komoly veszteségek érhetnek.
Az Azul egy esztétikus, absztrakt családi társasjáték.
Válassz egy képet, mondj róla valamit, majd a többiek is választanak a saját képeik közül egy olyat, ami az általad mondottakra legjobban hasonlít. A választott képeket megkeveritek, kirakjátok képpel felfelé és mindenki tippel, hogy melyik kép lehetett a Tied (melyikről meséltél te). Pontot az kap, aki kitalálta, valamint az is, aki olyan képet tett, amiről mások azt hitték, hogy azt az rakta, aki éppen mesélt.
A mesélő akkor kap pontot, ha legalább egy ember kitalálta, hogy melyik az ő képe, de nem mindenki! Nem is olyan könnyű úgy egy képről mesélni, hogy az legalább egy embernek felismerhető legyen, de azért ne legyen olyan egyértelmű, hogy mindenki kitalálja.
Memóriában erős vagy, de megfigyelésben kevésbé? A térlátásod nem az igazi, de a logikád verhetetlen? Mindenkinek van rá esélye, hogy megszerezzen egy kirakódarabot, ha elég gyors! Az első játékos, aki össze tudja rakni az „agyát”, megnyeri a játékot!
A Ticket to ride Europe társasjáték során vasútvonalakért megy a harc. Hódíts meg városokat is, így több pontot szerezhetsz! Igyekezz vasútállomásokat is építeni!
Ha könnyű, gyors, izgalmas stratégiai társasjátékot keresel, megtaláltad!
15. Sárkányok erdeje társasjáték 8 éves kortól
Izgalmas pontgyűjtő társasjáték gyorsan tanulható játékszabállyal, 15-30 perces játékidővel. Magas szerencsefaktora ellenére fontos, hogy ügyesen bánj a lapjaiddal.
A Sárkányok erdeje Mensa Select díjnyertes társasjáték.
Kalandorként utad az elvarázsolt Sárkányerdőn keresztül vezet. Játssz ki kártyákat, hogy kockákat szerezz, amelyekkel dobva vad lények sokaságát győzheted le, vagy olyan varázstárgyakhoz juthatsz, amelyek a segítségedre lehetnek utadon. A játék végén a legtöbb győzelmi ponttal rendelkező játékos lesz a győztes.
Dobj a dobókockákkal, sződd bele a 9 kidobott képet egy kerek történetbe! A Sztorikocka egy zsebben is elférő mesegyár, amely minden korosztálynak beindítja a fantáziáját. Hogy milyen mesék születnek csak rajtatok múlik! Garantált a jó szórakozás és sok nevetés!
Dobj a dobókockával, pörgesd fel az agyad, találj ki egy jó mesét!
A Concept társasjátékban beszéd nélkül, képek segítségével kell rávezetned játékostársad a feladvány megoldására.
Csak ha nevetsz, akkor adsz ki hangot, asszociációs kitalálós társasjáték. Barkohba szavak nélkül, képekre való mutogatással. Nagyon egyedi, izgalmas társasjáték.
Gyors, meglepően taktikus családi társasjáték – sokkal több, mint egy dominó!
Dominószerű, osztott lapocskákból királyságot építeni elég izgalmas dolog tud lenni, pláne, hogy előre meg kell tervezni,
hová teszi az ember a következő elemet... Az összefüggő területek, mint a búzatábla vagy az erdő, pontokat érnek,
de a hely korlátozott, egy 5x5-ös négyzeten belül kell ügyeskednie az embernek!
A Kutyavilág társasjátékban megismerkedhetsz a kutyák életével. Célod, hogy három csontot elvigyél a búvóhelyedre. Kalandod során, ételt kell keresned, melyet akár a kukák felborításával is szerezhetsz vagy az éttermeknél kaphatsz. Megjelölhetsz villanyoszlopokat, ha a szükség úgy hozza, újságot kell kihordanod a kijelölt állomásokra. Mindig légy résen a sintér és más kutyák megnehezíthetik a dolgod.
Mindenki gondolkodott már azon vajon milyen lehet a kutyák élete. Ezzel a társasjátékkal most megismerhetjük.
Megbíztak a Sagrada Família egy ablakának megtervezésével. Vajon meglesz benned a kelllő ihlet és tudatosság, hogy mesterműved kiállja az idő próbáját?
1. Válassz egy kockát és kifinomult stratégiával alakíts ki szemkápráztató mintákat!
2. Használj különleges szerszámokat, hogy a tökéletességnek semmi se szabhasson gátat!
3. Alkoss a megrendelők igényei szerint, és tiéd a győzelem!
Ha fontos számodra egy játéknál a külcsín, ha szereted az elegánsan egyszerű szabályú és mégis izgalmas, okos döntések elé állító játékokat, vagy ha egy gyorsan – fél, háromnegyed óra alatt – lejátszható komolyabb játékot keresel, a Sagrada rabul fogja ejteni a szívedet!
Kapcsolódó cikkeink:
20+1 legjobb családi társasjáték >>>
2018 legjobb családi társasjátékai >>>
Ha nem szeretnél lemaradni semmiről, kövess minket itt is: